lördag 5 april 2008

Swapoholics-klubben =D

Jag har blivit en riktig swapoholic & har en hel del likasinnade på SS det är ju
jättekul!!
Så jag bestämde mig att göra en "swapoholic-knapp" likt dom awarder som skickas runt,runt...
Så alla som känner sig som swpoholics är välkomna att ta denna knapp

Image Hosted by ImageShack.us

Naturligtvis är vi ju Scrapoholics &så...

Vassego att ta en knapp



Ni sparar bilderna i er dator & lägger upp i er egen bloggmall,jag provade att lägga in en länk som skulle vara enkel,men denna dumma blogg fixade inte det *SUR*

Kanske om ni mailar mig kan jag skicka den =)

TABORTDETTA.camilla_is@hotmail.com för rätt mailadress ts bort (TABORTDETTA.)
Tjingeling,nu ska jag lägga mig en stund,febern härjar...

6 kommentarer:

  1. OM jag känner mig som swapoholic...? Nja, kanske lite då...
    Snygga knappar du gjort, ska försöka placera in dem i bloggen...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Och över till något helt annat, (ja jag blev snabbt en swapoholic) jag såg receptet på muffins som du skickade ut. Var och hälsade på Cath. Det var såååå fint.
    Ville bara säga det
    :)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag lagt in dina två awards på min sida. Gick ju inte att välja så det blev båda...=D
    Kom in å kolla vettja

    SvaraRadera
  4. Jag plockade med knapparna till min blogg!!

    Kram Marja

    SvaraRadera
  5. Jag har oxå plockat scrapoholicknappen till min blogg. Jag är inte så svårt swapoholic än, men känner jag det komma så ska jag ha sjukdomsinsikt nog att ta den med;-)

    SvaraRadera
  6. Hej! jag snodde en knapp! :) Tack!

    SvaraRadera