tisdag 16 augusti 2011

Min önskelista

På forumet SvenskScrapbooking håller vi igång med både det ena och det andra...
Just nu så håller vi på att skicka RAK till höger och vänster runt hela sverige.
..och då måste man ju ha en önskelista!!
Så här kommer min!

¤ Promarkers:
(står i den ordning de önskas ;D )
Ice grey 3, 4, 5
Warm grey 1, 2, 5
Khaki
Tulip Yellow

Hot pink
Cardinal red
Orange

Petrol blue
Indigo blue
Prussian
Bright orange
Lemon
Yellow

Marsh green
Bright green
Lush green 

¤ Promarker tippar
Massor önskar jag mig, kan nog inte få förmånga :P
http://scrapbooking4you.se/product_info.php/products_id/9532

¤ Distress stains
Spun sugar

¤ Stämpeldyna 
 ¤ Stämplar:
Magnolia -Tilda with Peony (fullstor) 
Magnolia -Ops Tilda
Magnolia -Snowy hug
Magnolia -Gratulerar

¤ Vellum

¤ Broderigarn i guld 
(inget annat garn vill jag ha, då jag nästa drunknar i det ;D )

2 kommentarer:

  1. oj det va en bra lista.... Hoppas du får in nån rak-sak...hi hi

    Kramen

    SvaraRadera
  2. vilken underbar önskelista du har :)

    SvaraRadera