torsdag 11 augusti 2011

Dammar av mina Promarkers...

Ja, jag har nog blivit spritt språngande galen...
Jag älskar mina distresser, men blev sugen på att köpa en digistämpel
 och ja.. då finns nog inget klokare än att dra fram sina promarkers då.

Så nu ska motivet få ligga och torka ett tag, sedan så ska jag damma av mina gamla promarker talanger
...som om dom funnits LOL

Motivet är Some ODD girl, som passar mig sååå bra...
Helt underbart söta !


Jodå.. det är ett julmotiv, jag måste sätta lite fart med mitt löfte om "ett julkort i veckan" 
Huua, mina veckor går inte alls så fort som de oficiella ;)

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.

3 kommentarer:

  1. Promarkers......ja det kanske man skulle ha med,jag får ju som spraya mina diggisar med hårspray och tjorva för att ens kunna måla med distresserna!! =)

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. jag använder ofta digistamps med mina distressers. Använder ett 200-grams papper (från Biltema !!!woott!!) och det går super. Men bara om jag använder min Epson-skrivare för den har vattenfast bläck. Maken köpte en jättefancy HP-skrivare som jag totalsågar och vägrar använda. Om det kniper och jag blir tvungen så brukar jag skölja av motiven under kranen och låta torka ;)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har roat mig ikväll och gått igenom dina tips om att göra blommor...måste bara få säga att du är ju otrolig!! så många bra tips.
    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera