fredag 2 maj 2008

Shoppat lite idag...

Lite nätshopping igår & stads-shopping idag,jag köpte färgad plast på Dollarstore idag...Jag har en vision om ett annat clearalbum än det jag gjort & det traditionella som finns.
Men jag anslöjar inget än..men det kommer,jag lovar!
Det enda du behöver göra är att kolla bloggen då & då....

Jag sitter & scrappar på en LO,kortet är ett till av de som jag hittade från -05...denna gången på Max.
Han är inte så fotogenisk nu,men det går ändå bättre nu sedan jag köpte hamstrarna åt dem,det blev lite "hot & muta" så nu kan han vara med på kort,än fast det kanske inte alltid är så kul...

Snart ska vi åka bort & jag skulle helst vilja bara vara hemma & scrappa,men så är jag när jag får en idé..jag vill göra klart,så jag får väl sitta uppe i natt.

Sedan köpte jag nya Scrapbooking mm så jag har nåt att läsa när jag kommer hem...inatt...
Om du kikar in hos mig,glöm inte att lämna en pratbubbla & din bloggadress så jag hittar till dig!
Jag älskar att bloggsurfa!
Man får så många nya vänner & inspiration.


Vi ses

4 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att se vad du hittar på!!

    ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. vart i norrland bor du då? Vi bor i sundsvall så det blir en liten bit att åka =P

    SvaraRadera
  3. Oj vad vi handlade idag! =D Men det tog ett tag att hitta dit kan jag lova...närmare bestämt en timme och lite till =/ men jag rev inte gävle iallafall =P
    Jo på dollarstore ska det tydligen finnas ett helt ark med "bling" stenar som är självhäftande för 10 kr!!! Såg du något sånt??

    ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Tack Kamilla! Jag kan bara säga att de gjort bort sig på Pysselgården. När jag tittar runt hos dig och ser allt underbart du gjort!

    Får jag länka till din blogg?
    När jag vet hur man gör *L*
    Kram Lene

    SvaraRadera