lördag 2 augusti 2008

Utdragskort

Jag har gjort en annan modell på utdragskortet,stämplarna från Veronica hade kommit när vi var i lyllebo & ooOOoo vad kär i dem jag blev !!
Det blev ett kort direkt!


Utdraget blev det såhär,detta var ju första försöket så "Bare with me" det blev lite knas med stämplarna på "utdraget" så det får man modifiera då Rolling Eyes

Jag tycker verkligen det var jätteroligt att göra ett sådant utdragskort,jag måste göra ett traditionellt &så !!!

Ja,igår hade vi gäster & dom for inte hem förrän kl 02 så gilla om det var segt imorse!! UJUJ inget städande i pysselrummet,man jag har tagit fram mina vita panellängder som jag ska köra tygtryck på !!
Så skulle jag vilja ha en ny fondvägg,den som finns är gul Tongue Out ja,man blir då glad av den....

Vi ses!!
Tack för titten Monkey Kiss

18 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Nu vill jag ha tillbaka stämpeln!! Sådär söt va hon inte hemma hos mig! *skratt*

    Men hur har du gjort? Hur kommer tagen ut både från höger och vänster?

    Och du: VILKEN SÖT APA!!!!!

    SvaraRadera
  2. Kortet är jätte fint!!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort. Undrar också hur den kommer ut både från höger och vänster. Får nästan lust att pussas tillbaka............Kram Jeanette

    SvaraRadera
  4. Fin fint kort!
    Coolt när man drar ut det sådär =D
    Kramizzz Kicken

    SvaraRadera
  5. Det var ett häftigt och fint kort.
    Gillar verkligen din header här på bloggen med, kanonfin!

    SvaraRadera
  6. Åhh så snyggt! =D

    Kram

    SvaraRadera
  7. Superfint kort. Stämmer in med tidigare kommentarer, vill oxå veta hur du gjort såklart. =)

    //Erica

    SvaraRadera
  8. jättesnyggt kort!! Jag undrar oxå hur du lyckats med det. Beskrivning!!!

    SvaraRadera
  9. Men oj vilket fint utdragskort! Och jag älskar din banner. Det måste nog bli mitt nästa uppdrag, att göra en sån.

    Självklart får du länka!!! Jag blir så glad och jag länkar självklart tillbaks!

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Gud va snyggt! Jag försökte mig på att göra det traditionella utdragskortet men fick inte alls till det så hur du har lyckats få ihop de här förstår ajg inte alls! Kram

    SvaraRadera
  11. Tusen tack för rar kommentar hos mej... men nu bara MÅSTE du berätta för mej och alla andra hur man gör ett sånt där utdragskort?!?!?!? PLEASE!!!

    SvaraRadera
  12. åh, vilket mysigt kort du har gjort!!! Jag måste nog också göra ett kort med utdragsfunktion, har inte gjort det än! :)

    Tack för titten och kommentaren i min blogg!

    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  13. Tack för kommentaren i min blogg. =)
    Magnetstämplarna har jag köpt på scraphuset.se det är alfabetet rummage (hm vet inte om hon hunnit lägga upp dem på webbutiken ännu för jag tror hon bara tog hem ett extra alfabet), men skriv å fråga annars. De är underbara, ett måste som så mycket annat.. hihi ;)

    //Erica

    SvaraRadera
  14. Snyggt så det tindrar i ögonen på en fantast!
    Som jag sagt tidigara... det är så kul att titta in till dig camilla!
    Du har alltid något nytt att bjuda på!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  15. Vilket jättefint kort!
    Beskrivning önskas!!!

    SvaraRadera
  16. Jättefint kort :) Kika in i min blogg, där finns något som är till dig :) kram

    SvaraRadera
  17. åh vad fint kort Camilla! vad sugen jag blev att göra ett sånt kort också... :)) *kramar*

    SvaraRadera
  18. Åh typiskt, den rosa klockan har gått. Det skulle jag förstås ha uppdaterat med på sidan! Den utanför asken alltså. Den i asken med rosa urtavla och rosa armband som hör till, den är kvar. Men jag antar att du menade den andra?

    Kramar

    Ps. jag ska gå igenom en massa smycken sedan också, det kanske kan vara något.

    SvaraRadera