fredag 17 oktober 2008

Phuuuu back on track ;)

Nuu äntligen känns det som om man landat lite .... tentan är gjord

Så nu kan jag allt i ovanvisade böcker.... *skrattar ironiskt*

Jag har varit till Övik till min supergoooa vän Annica som tog emot mig med öppna armar, gav mig fina presenter och en hel helg fylld av scrap!!

Kolla vad jag fick av henne....Jo hon känner mig...jag var virrig och tentastin så jag hade såklart glömt att ta med en kaffemugg...jo det stod i utskicket,men är man blind så är man!
Hon hade gjort mig denna underbara mugg med min Bloggsignatur, visst är hon fööör go va!!
Och visst är den vacker....jag dricker i den varje dag!


Och jo..hon har gjort den själv (graverat),det känns på nåt vis enklare att säga vad hon inte kan,det går på nåt vis fortare ;) *Kraaam vännen*

Fylld med kaffe så syns skriften lite bättre.



Så fick jag detta underbara kort!
(bilden är från Annicas blogg, upplösningen suger på blogspot,ser ni det?) Vill ni se kortet i sin rätta glans så klicka på Annica så kommer ni dit,det är kort nr 2 ;)



Insidan har hon gjort så här vacker...
Ja,hon gjorde mig så rörd,tänk vilket hjärta den människan måste ha...hur ryms alla andra organ i hennes kropp?!! :D

I morgon ska jag visa mina alster som jag gjort medan jag var i Övik...och vet ni?
Det snöar hos mig!!!
Jingle bells,jingle bells!!

With All My Love

15 kommentarer:

  1. Men gud vad fin mygg du har fått .. och kortet med så fint .. ska bli kul att se dina alster .
    SNÖ!! gud vad kul!! hoppas vi med får snö så man kan åka pulka detta året!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att tentan är över... har saknat dig här :)
    Kortet du fått är ju hur fint som helst och utan att vi har setts nån gång känns det som att texten stämmer precis... din värme och godhet sprids även genom cyberrymden :)Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar vän.
    Kan tro att du vårdar kontakten väl.
    Otroligt fina saker.
    Hann du med någon namnskylt?

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastisk fin kaffemugg du fått!!! Kortet är &så fint, å texten är underbar!! Ska bli kul att se dina alster! Snö...redan??? fy vad tidigt!!!

    SvaraRadera
  5. Åh vad skönt att tentan är över, det är alltid en enorm urladdning. Vad trevligt du haft det med Annica också och vilket urtjusigt kaffeglas du fått! Kram!

    SvaraRadera
  6. Åhhhh... Du är för gullig! Jag blir rakt rörd av alla gulliga ord! Snyft!...

    SvaraRadera
  7. Sådana vänner växer inte på träd.
    Men ibland har man turen att hitta ett sådan guldkorn... jag känner mig lyckligt lottad som hittat två =)
    kram

    SvaraRadera
  8. Wow - vilken begåvning AH är!
    Jag har faktiskt varit i Lycksele idag å kikat lite på snön på väg dit... och hem. Nu har vi snart vintern över oss, har varit så ruggigt kallt idag! Fram med glögg å julkortsglöden! :-D

    SvaraRadera
  9. Ofta i din blogg men dålig på att kommentera dina snygga alster. *sorry*

    Vilken otroligt generös vän du har, förstår att du är rädd om henne!

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att få en EGEN mugg. Härlig present att ge bort.
    Kul med din demo att embossa brads. Det har jag aldrig tänkt på att man kan göra.
    Ha en go helg!

    SvaraRadera
  11. Godmorgon Camilla!
    Tack för din hälsning! Jag blev glad att höra från dig! Måste vara skönt att ha tentan gjort så du kanske får lite mer tid att pyssla. Väntar med spänning på vad du gjort på träffen.
    Snö... då känns det mysigt att göra Julkort!
    Ha en underbar helg!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  12. Hej på dig Camilla :)
    Vad GLAD jag blev att se att du besökt min blogg igen och tack snälla för den fina kommentaren blev SUPER GLAD :)
    Jag är säker på att du har fått den fina muggen och kortet för att du är värd det annars så hade du inte fått det så ta åt dig Camilla :)
    Ha en TOPPEN helg och sköt om dig:)
    Hälsningar och kramar från lilla pyssel Inger :)
    P.S Finns en ny låda att titta på som är updaterat på min blogg !

    SvaraRadera
  13. Vilken mugg och vilket kort!! Verkligen jättefina. Och lessnar du på muggen så vet jag en med samma namn som INTE har en sån mugg...*fniss*.

    Skönt att tentan är över...
    Snön får ni gärna behålla för er själva:)... Brrr

    Ha det gott!

    kram kram

    SvaraRadera
  14. Blir så glad när jag kikar in till din blogg! =)

    Skönt att tentan är över och presenten var ju Underbar!

    Och snö...vi väntar väl ett tag till ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  15. Men WOW! Vilken underbar kaffemugg!

    SvaraRadera