måndag 12 januari 2009

Award

Jag har fått awarder :D
Tack snälla ni som gett mig dessa, jag blir så glad, tacksam och rörd
att ni tycker mitt lilla krypin är nåt att vila ögonen på...
När jag startade bloggen var det mest för att ha nånstans att skriva av mig om mina scraptankar och lägga upp lite alster...
Idag har min bloggvärld vuxit vansinnigt mycket och jag har fått många vänner genom denna resa!
Så, utan er mina kära bloggläsare vore min blogg ingenting!!


Tack till alla er!




Så åter till awarderna :D
Denna har jag fått av:

Denna första låter såhär:

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap.
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

Lycka till!

Från Annica har jag fått denna
Så här säger reglerna:
-De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Nu tänker jag bara busig så det förslår!!!
Alla som skriver i kommentarerna är nominerad dessa båda,
eftersom jag just sagt att utan er vore min blogg inget,
ni uppmuntrar och inspirerar mig!!
KRAM!!!

Och nu TAR NI MED ER AWARDEN!!! Basta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar