söndag 15 november 2009

Kaos från min namne ♥

Alltså jag har fått en underbar, underbar, underbar KAOS från min namne Camilla :D
Visst är den sååå vacker!!! Råååsa och allt ;)

Jag inser nu att jag har MASSOR med KAOSar att göra, och det går sakta framåt...
Kika in hos min gulliga namne och se vad snyggt hon skapar!

Själv har jag pysslat en hel del, men vår son har blivit rätt så sjuk och dålig, men det går framåt med honom också så det går nog bra, det är bara det att man blir sååå orolig när ens små gryn blir sjuka!
Men idag går det framåt för det stora grynet! *pustar ut*

Jag tänkte snart blogga lite Zutter inspiration snart ;)

5 kommentarer:

  1. Uch då vännen, inte kul alls när barnen är sjuka, som du säger så är man jätteorolig. Hoppas de snart ska bli bättre!!
    Jag har i helgen deltagit i min första CC och det var skit kul. Det kommer jag att göra fler ggr. man får verkligen testa sina gränsar!
    Ha det bäst min vän, sänder varma kramar till er där uppe i kylan!
    kramizar lene

    SvaraRadera
  2. Hej
    Skäms lite för att jag inte svarat dig. Har haft en lång scrap och dator fri tid.
    Tack för dina super gulliga kommentarer när jag slutade blogga. Att hitta hit igen var en fröjd för ögonen.
    kram
    Malvina

    SvaraRadera
  3. Hoppas barnen blir bra snart.
    Vilken vacker KAOS du fått. Grattis till den.
    Tack för all inspiration du sprider.
    Kram
    Leila

    SvaraRadera
  4. Ohh, en sån vacker KAOS du fått!
    Ja, som sagt- du är värda dem alla. :-)

    Varit på träff i helgen och det hade varit jättekul att få träffa dig.

    Hoppas barnen snart ska bli friska.

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  5. Super fint KAOS, verkligen...

    Ja usch ja så jobbigt det är när ens älskade barn blir dåliga...

    Hoppas att allt löser sig bra...

    Kram kram Gurkiss

    SvaraRadera