tisdag 6 juli 2010

Just 4 you...

Jag tänkte visa ett kort som jag gjort för lääänge sedan :P det är inte klokt vad tiden springer (och vi med den)
Dessa underbara Maja designpapper gör mig gaaalen av habegär, MD är ett av mina favvopappers märken! Så snygga!

En liten closeup!

Vet ni, jag funderar på allvar att börja blogga med WP, det är så mycket enklare med bilder och annat... så jag tror det blir så.
Jag vet inte om jag kan importera hela min gamla blogg till WP...
Näe, nu ska jag ta och hjälpa min man som sliter med vardagsrummet!!!
Det blir nog klart innan jul hoppas jag *fnissar* men, men jag låter det vara osagt!


7 kommentarer:

  1. Hej sötnos! ♥
    Vilket underbart kort, så där jag nu är du tillbaks på riktigt och jag vet precis vart jag skall gå för att få min dagliga råååååsa dos :D
    Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Vilket otroligt sött kort!
    Förstår vad du menar med wp, jag har funderat på det själv också, men jag får inte tummen ur!
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. sååå sött kort!! Underbara dekorationer!

    SvaraRadera
  4. jag blev tokig själv på Blogspot så ja skaffa mig ett webhottel och domain och kan styra bloggen hur ja vill.. men bloggen drivs genom WP :) Jätte bra är de minsann :)


    Jätte fint kort du har gjort :) Kram

    SvaraRadera