lördag 27 november 2010

En julklappstag :)

Jag har gjort enkla julklappstags till hela familjen, jag älskar tags! ♥
Först ut är denna! Jag shoppade ett alfabet långt innan jag hoppade på 1oo alster utmaningen och jag har nästan aldrig använt det!
Det är Quickutz -Heidi Swapp- alfabete, jag bara älskar det!
 .:♥:.



Jepp, om det är möjligt så längtar jag ännumer till jul!
Vi har ätit pepperkaksäppelpaj i gårkväll, riktigt mumsigt :D
Men det luktar fortfarande pepperkaka i hela huset :) ...men det gör inte längtan bättre direkt!


♥ Tack för besöket ♥

5 kommentarer:

  1. This looks beautiful again Camilla! So nice to see these colours!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  2. ÅHHHH så himla fint och såååå himla ambitiöst kära vän......nu blev jag ju sugen att göra egna jag me!! =) Du är verkligen så himla duktig,glad är jag att jag hittade till dej.....

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  3. Fiin tag! Och vad roligt att du gjort dem personliga.

    Nu påminde du mig om att jag ju gjort en hel hög med såna nyligen. Inte direkt med jultema, men ändå. Kanske skulle visa dem..

    En trevlig första advent önskar jag dig med.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin tag! Va kul att få en personlig tag till jul. :) Pajen lät ju jättegod. Kanske kan du lägga ut receptet i bloggen?

    Ha en trevlig 1:a advent!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  5. ÅÅH!! VAd mysigt det låter!
    Mysa med hela familjen, mumsa på pepparkaksäppelpaj och ha ett nystädat hem! :)
    Förstår att du längtar till jul.
    Det gör jag också! Även om jag inte riktigt förstått att det är så nära jul som det faktiskt är.
    Känns som jag fuskat och satt upp mina juleljus 2 månader för tidigt ;)

    Tagen är superduperfin!!! Gillar den där QK-alfabetet :)

    Trevlig helg!!

    KRAM Petra

    SvaraRadera