onsdag 23 februari 2011

Lite råååsa och målgång 100 (200) alster :)

Jag måste börja med att berätta att jag har gått imål med mina 100 (200) alster!!
Så nu har jag alltså skapat 200 alster och shoppat väldigt begränsat!
Jag är jättenöjd över min prestation, men kommer inte att ta en ny 100 just i dagsläget...
Jag vill kolla runt och shoppa en del ;)
Sedan ska jag på stor pysselträff i Övik i slutet på mars så då vill jag handla en hel del...

Jag var ju på pysselträff i helgen som var, så jag pysslade en hel del :)
Bland annat detta råååsa kort med den nya hÄnglan!
Marie har just släppt en ännu nyare laddning med hÄnglar, men jag vet inte riktigt vad min budget säger om det... vi har inte direkt pratat om det *S*

Nåväl, här är mitt råååsa kort!

 En liten close up :)
Jag har blivit beroende av Nellie Snellens blomstansar, jag gillar dem VERKLIGEN!!
Har man inte blomman i rätt färg så kan man det med Nellie snellens!!

Hoppas ni har det bra och tack för titten!


15 kommentarer:

  1. Oh så gulligt kort. Den nya hänglan står det ju "måste ha" på om nu budgeten tillåter som du skriver.

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. MEEEEN nu smäller jag väl av ändå.....*duns i golvet*.....jag bara älsakr ju dina kort,och detta är ju så sjukt fint vännen!! =)Stämpeln är ju bara gudomligt fint! *avis*
    Goaste raringen,jag skrattade som en tok över din kommentar om creative club paketen....du är ju sååååå himla rolig du!! ha ha ha ha. Ja nog finns det ett par sånna att ta tag i minsann...oj oj! =)

    Grattis grattis till dina uppnådda 100/200 alster! GOOD WORK DEAR!! ;o)

    Kramar om dej så du vet...

    SvaraRadera
  3. Åh...det här är ju bara såååå Kamilla och sååååå vackert :)
    och såååååå rååååsa ;)
    Underbart vacker målning, mönsterpappren rockar och jag måste säga att du har fått mig att vilja slå till slutligen, jag har velat kan jag avslöja men du skapar så fantastiskt med dem ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superduper fint kort! Förstår att ni hade trevligt i helgen på träffen men nu laddar vi om till Ö-vik ;o)
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Men herre jösses Camilla...kortet är bedårande ljuvligt underbart vacker!! Så fina detaljer...färger..ååååhhhh...

    SvaraRadera
  6. Vilket kort så fint du har gjort det.
    Stämpelen var hur söt som helst. Alla dekorationer och utstansade saker var hur fint som helst ihop satta.
    Tack för denna gången och åter kommer snart igen.

    Kram Louise

    SvaraRadera
  7. Vilket fint kort!

    Är det en pysselträff i övik? Är den öppen för alla?
    Jag bor i sundsvall och det verkar inte vara några träffar här i kring.

    SvaraRadera
  8. GRATTIS till målgången!!! :D
    Förstår att du vill vänta med ännu en omgång 100alster!! Shoppa ordentligt nu för du har ju varit superduktig!!! :D

    Själv ska jag ta å hämta ett paket med massor av blommor från Wild Orchid Crafts lite senare!! *skutt*

    Roligt med pysselträff!!! Jag vill också på träff!!! *gråter en skvätt*
    Men jag bor så fel :(

    DU, kortet du gjort är alldeles magiskt!!
    WOW WOW WOW!
    färgläggningen trollbinder en! JUST LOVE IT!!!
    Och jag håller med dej, de där blomstansarna är toppen!!
    Tack för inspirationen du gav mej idag gumman!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  9. Grattis till målgång 100 (igen), det är klokt att försöka använda upp en del av det man har och inte bara köpa... Ska försöka bli liiite bättre på det, men som jag sa... det är ju farligt med träffar för då hittar man ännu fler saker man bara "måste" ha! :)
    Kortet är så fint och du är så sjukt duktig på att färglägga!
    Kram Katarina K

    SvaraRadera
  10. Ett stort grattis, jag är riktigt stolt att du kunde låta bli att handla.
    önskade jag hade pytte lite av din förmåga :-)
    Ett mycket fint kort du har skapat igen. H¨årligt söt stämpel och dina små fjärilar verkar passar till allt.
    ha en underbar helg.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  11. Hej Kamilla.
    Så söta de är de nya hänglarna.
    Förstår att du gillar Nelli Snellen. Önskar mig sådana jag med. Både stor och liten !
    SEr att du har en spännande framtid till mötes. Träff och ett snack med budgeten och shopping i allmänhet, hahaha du har humor !!!
    Ha en underbar helg.
    Kramen
    /Maria

    SvaraRadera
  12. What a precious card! I always love how you mix & match your papers and colors, such a personal touch. Janine

    SvaraRadera
  13. Ett alldeles ljuvligt kort med en alldeles ljuvlig Hängla!:-)

    Ha det gott.
    Kram.

    SvaraRadera