torsdag 14 juli 2011

Zutter Zummer

(For english, please use my translate button, or visit http://binditall.blogspot.com/)


Ni glömmer väl inte Zutter Zummer?? 


Kika in på Bind it all bloggen för tips, trix och utlottningar!
Jag har gjort en smashbook för att haka på trenden!
Stommen till boken har jag gjort av clear acrylic folder tabs som är 7,5"x5".
Sedan har jag skurit ned massor med massor av mönster papper som mest bara ligger och skräpar...


Här är några av mönster papperen

Här har jag gjort ett eget kuvert med hjälp av Amis toppenbra tutorial.
Jag har gjort mitt kuvert av ett 8x8 papper, men det blev lite för stort, så jag får moderera om det om jag ska ha fler till nästa smash!


På flikarna har jag använt mig av dymon och skrivit "just smash it"


På baksidan har jag tagit hål i akrylen med hjälp av rivet hole punch set och pound it all.
Funkar perfekt till tjocka saker som man vill ha hål i!


Hoppas ni vill vara med oss på Bind it all bloggen!

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.


1 kommentar:

  1. Åhh så fin den är... Jag har me funderat på att göra en sån... Velat göra en till min dotter som hon kunde haft och samlat minnen och sånt i... :) Kram kram

    SvaraRadera