tisdag 15 november 2011

Rosa ATC

Jag är ju med i en ATC grupp och där hade vi en rosa bandet swapp. 
Vi skulle helt enkelt inspireras av rosa 

Vi skulle göra 3 stycken ATC som vi swappar mellan varandra...
Såhär blev en av de tre.


Nä, nu måste jag skärpa till mig!!
Jag har ju inte bloggat på över en vecka, fast avsaknad av alster har jag inte...
Det ska verkligen inte behöva bli så illa som under mitt inläggsmaraton då jag hittade inlägg från 2009!!
Det är väl där gränsen går va!!

Ha en underbar kväll, och tack för titten 

4 kommentarer:

  1. What a great job did you do!!!! Love this cute ATC!

    SvaraRadera
  2. ja där går gränsen....hahaha!! Underbart fint litet kort...och ROSA,det är ju färgen hela dan det! ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Gud vad du är duktig!! Så himla inspirerande och massa fint jag hittar på din blogg! Jag har själv nyligen gått med i ATC gruppen på yahoogroups och idag ska jag posta kuväret med min första atc-swapp, men knappt så jag vågar det när jag ser dina fina bilder på ATC. Men jag antar att övning ger färdighet, säger dom ju :)
    Ha en underbar dag, och scrappa lugnt!
    /Millancolin - Millan

    SvaraRadera