söndag 8 januari 2012

Craft ATC

Här kommer lite mer ATC, jag var med i en swapp för inte så längesedan...
och inspirationsordet för denna swapp var Craft.
Jag gjorde helt enkelt hela kortet i craft och använde mig av min älskade julcollage och snöflingor som finns hos Pysseldags!

Min lilla tomtenissa får agera stöd!!

Närbild på ATC.n

Ha det så gott, och jag ska försöka blogga lite nu...
Bara snabba inlägg, eftersom det börjar hopa sig i utkastet :-/
Ja, jag sa ju det, jag har inte lärt mig ett dugg av mitt inläggsmaraton...
eller jo, det har jag ju!!
Jag har ju publicerat mina 10 i topp favvisar!
Det är ju inte alls så dumt :D

Tjingeling och tack för titten!!

8 kommentarer:

  1. Vilken fin ATC. Giller text stämpeln.
    Så borde man ju hinna massor med julkort.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  2. It is cute! The snowflakes are so beautiful here))

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅÅ gulligt litet kort vännen!! Och gulligt litet kortstöd me! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Ett riktigt vackert litet julkort. Hälsa de lurviga...

    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. This is absolutely gorgeous Kamilla!!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  6. Så stilrent och snyggt! Det kan inte bli annat än snyggt när det är du som gör det. Och Craft är aldrig fel.
    Kramar

    SvaraRadera