lördag 25 februari 2012

Notecard box

Jag har gjort en liten notecard box 
den kan man fylla med lite smarrigt och ge till en god vän!

Ovansidan med rosor, och Magnolia doohickey dies.
Älskar dessa dies, och vill ha alla!!! ;)

Inuti har jag den underbara stämpeln från mig till dig från Pysseldags

Underbara papper från Melissa Frances, en av mina favvopapperstillverkare!
Älskar alla hennes papper, jag tror inte det är något papper som jag verkligen inte har gillat...

Ha en underbar lördag!
Jag är lite risig i dag, fast ändå bättre än igår kväll...
Så det underbara vädret till trots så blir det en dag att spendera inne... 
bara en blixtvisit på en väl utvald affär med sonen så blir det tillbaka till soffan (och datorn)...
Kanske lite pyssel också!

Tjingeling!!

5 kommentarer:

  1. This box is so cute! Love the flowers and lace on the top))))

    SvaraRadera
  2. ÅHhhhh hönan,det här är ju hur galet fint som helst!!Lööööv it!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara alster. Locket är så himla fint dekorerat.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Supersöt!!! Och stämpeln är ju verkligen bara helt perfekt.

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar liten box du har gjort. Kanonfin head också tycker jag!
    Ha det fint!
    Anna

    SvaraRadera