onsdag 18 april 2012

Garden

Hoppas ni inte tröttnar på mina inlägg om Art Journaling :)
Jag gjorde en sida om kärleken till min trädgård...
På denna sida så har jag använt mig av mina akvareller på kaka, 
eftersom jag knappt äger nån mist eller liknande...

Dock har det efter jag gjorde denna ramlat in lite saker i min postlåda innehållande grejor som man kan använda till AJ ;D
Bla lite masker, washi tejp, neocolour kritor, distress stains, Dylusions sprayer, stämplar och sådant.
Hmmm, jag är obotlig shoppare!
Men nu har jag ju råd igen när jag börjat jobba!
Det känns sååå bra :)

Åter till min AJ sida...
Jagtestade med att använda crayon-resist teknique, men det funkade inte sådär superbra...
Jag får testa med nån annan krita, jag använde oljekritor.

Jag använde mig av Viva decors glitterpasta, hur rolig som helst!!
Och vilken effekt det blev!

En liten mening...

På varje sida så stämplar jag med min datumstämpel, just för att sidorna inte kommer i ordning, 
och att det kan vara intressant att se hur utvecklingen går framåt :D

Ha en underbar dag mina vänner!
Skapa med ♥ och ha kul!!

3 kommentarer:

  1. Känns som det är bara jag som inte testat det här än...Det blir ju såå läckert!! Tack för inspirationen! =)

    SvaraRadera
  2. Den här sidan är ju så läcker, gillar allt med den :O)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer nog inte tröttna på att se flera sidor av din bok. Du verkar ha mycket skoj och du testar dig fram med massor av saker. En inspirationkälla du är. Bra att du stämplar ditt även datumet.
    Kul att se vad du hitta på näst.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera