söndag 9 juni 2013

Skära med sillen

Jag har ju dammat av min silhouette, en gammal modell, ja tom den första som kom. Den har legat nästintill orörd. Detta eftersom jag tidigare hade pysselrummet i källaren och då hade jag inte plats för sillen, utan fick flytta den fram och tillbaka från garderoben och jag tröttnade ganska snabbt. Den stod bara och samlade en massa damm. Men sedan jag började med project life, så dammade jag av den då jag såg massor med fina skärfiler i silhouette store att köpa. Nu använder jag den flitigt och har plats för den nu då jag har flyttat mitt pysselrum på övre plan.

Hos Ali Edwards hittade jag en toturial om hur man omvandlar hennes filer till skärfiler på sillen!
Jag gillar!!! Så jag tänkte jag skulle dela med mig då jag vet att flera av mina PL polare också dammat av sina gamla skärmaskiner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar