lördag 10 oktober 2015

Testar något nytt!!

Jag har varit med i ViktVäktarna sedan januari och tappat massor med kilon (hejja mig) men några veckor före semestern så tappade jag på något sätt motivationen att fortsätta räkna points... Jag antar att det är helt normalt att tappa motivationen efter ett tag, men för min viktminskning blev det förödande! 
Jag har gjort några halvhjärtade försök, men det har gått bra en vecka med minus på vågen, men veckan därpå har det blivit plus, eftersom jag "unnat mig" en massa! 
I måndags ställde jag mig på vågen (som jag undvikit heeeela semestern) och chocken var ett faktum! Åtta kilo plus blev det efter sommarens (och en stor del av höstens) "unnande". Såååå jag är ju en sådan person som peppas av det nya och intressanta, så jag avslutade mitt VV abonnemang och tog hem appen Lifesum. Jag fick tipset av systersonens sambo, hon hade tappat 4,6kg(!!!!!) på en vecka! Helt fantastiskt ❤️ Jag har aldrig gillat att räkna kalorier eftersom jag är en ganska lat människa i grunden...  Men med den appen är ju helt perfekt för mig! Älskar den! Jag körde igång i torsdags, så på fredag är det vägdag igen, det ska bli kul att se resultatet ❤️

Någon fler som använder sig av Lifesum? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar