onsdag 5 mars 2008

Mer WGA

Har kommit i lådan =) den här gången från Catharina/Cath på SS som skickat fiina saker från min önskelista!

En promarker "cornflower" ett nytt filtband & rosa blingstenar...

TUSEN TACK CATHARINA!!!


Jag som älskar rosa..det hade hon snappat upp ;)

Nackdelen med detta underbart roliga swappandet är att jag alltid måste beställa saker,eftersom vi inte har någon scrapbooking butik i stan,litet sortiment har dom ju,men inte så man kan handla till en hel LO,eller en swapp =(

Jag får väl starta en egen butik...

Nä,nu ska jag fixa lite till WGA:n som jag ska skicka,för grejorna kom idag *Hurra*


Jag tror man kanske ska ha en scrapbudget,hmmm jag handlar för såå mycket pengar...


1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillade grejerna! Jo, att du gillar rosa hade jag snappat ;D
    Kram!

    SvaraRadera