fredag 28 mars 2008

RIKTIGT IRRITERAD

Blir jag!!
Tidigare i veckan var jag & köpte ny färg till vår skrivare,jag tycker den är kanon,det är fotalab kvalité på den...så många gånger när jag scrappar så skriver jag ut fotona,det finns ju olika storlekar & jag gillar dessa indexbilder som finns.
Nu var det bara det att jag skulle ju ha en scanner &så...sagt & gjort så köpte jag färgen,hem & skrev ut *rusa,rusa* allt ska ju vara klart nu,helst igår
Sedan började maken kolla på scannrar & sa sakt i sin lugna ton...jamen det har ju varit smartare att köpa en kombinerad scanner/skrivare/kopiator...
-Ke? tyckte jag..
-Jo,men det är ju såhär...färgen du köpte kostade ju 770 kr,en kopiator kostar MINST 1000 KR & här kostar en kanon kombi Canon grej bara 1699...
GGGGgggaaaHHhh igen då...
Så jag funderar på att köpa en såndär combogrej ändå.
Men en sådan här ska jag &så köpa
DET har jag då bestämt!!

Imorgon bär det av till Umeå & då ska jag in på konstnärsshopen & handla...
Jag ska &så fota min LO jag gjorde efter Pias skiss,gjorde den lite annorlunda...
På tal om annorlunda håller jag på med ett clearalbum som jag nog själv aldrig sett nån göra...så om du är nyfiken så kika in på Söndag em då är jag nog klar
Tjingeling så ses vi ..Ps kommer att lägga upp min LO till Pias skiss snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar