lördag 5 juli 2008

Födelsedag!!!

Ja,som många vet (& som många inte vet) så fyllde jag år den 1 Juli
Jag hade beställt lite smått & gott hos Stämpelstudion bla stämplar,men när jag fick orderbekräftelsen så stämde inte summan,jag mailade tillbaka till min DT-mama & funderade om summan var rätt,javisst var den rätt,det var stämplarna som jag skulle få vänta lite på...Men när paketet med småplocket kom & ett inslaget paket låg i...jo då ni, jag började gråta!!!
Linda hade slagit in stämplarna i ett paket & skickat med ett urgulligt kort!
Kan man få en bättre DT-mamma?? Nä,jag kan inte det!!!
Visst är dom underbara!!


Jag är &så med i en födelsedagsswapp på Svenskscrapbooking & jag har fått massa härliga paket av mina kära forumkompisar =)


Inslagna




Öppnade


Från Mimic Från Line






Från CaroC Från DjSmurf





Från Karin S Från e.j.m (det är ett bokmärkskort)





Från Anki Från Cath


Från Carinalin Från MiaS

Ni är så urgulliga allihopa!!
En lite eftersläntare kommer jag att få av AnnaS,men att fylla år jättelänge är ju lika kul!
Allt eftersom jag öppnade så blev det OOOOooooOOOo & sedan JJJJJAAAAAAA!!!
Ni gjorde verkligen min dag!!
TACK ÄN IGEN TJEJER!!!

Vi ses!!!

10 kommentarer:

  1. Nej men vad säger du!! Hade ingen aning!! STORT GRATTIS i efterskott vännen!

    SvaraRadera
  2. Lika mycket fint som alltid!! :0)
    Jag har en sak till dig i min blogg! Kom o kika!!
    Kramizar Kicki

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! Ååå, vad mycket fint du fick! Jag hoppas du inte hade färgerna på promarker som du fick, hör av dig till mig annars så ordnar jag med byte! Kram!

    SvaraRadera
  4. Nu är jag här igen... Denna gången för att meddela att jag utmanat dig i min blogg. ;) Kram,
    Anna

    SvaraRadera
  5. Hmmm... tror jag köpte dem hos Handarbeta....men jag är inte helt säker, kan vara Scrapparazzi eller Papprika också, det är där jag handlat på sista tiden...
    Kram!

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!

    Kramen
    Mette

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott! Hoppas du hade en härlig dag! Mycket presenter fick du ser jag.
    Du är värd alltihop!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  8. NU har jag tänkt efter... köpte dem ju hos Handarbeta, vad kul förresten att du blev glad för dem, tänkte nog att de skulle passa dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Har nått i min blogg till dig...

    Kram

    SvaraRadera
  10. Oh Shit! Hade inte en aning om att du fyllde år:( Hade jag vetat, skulle jag allt ha skickat något!!! Men vem vet, jag kan nog hitta på något i efterskott! :)

    SvaraRadera