tisdag 22 juli 2008

Kortigt värre =)

Jag har gjort en massa kort för Stämpelstudion,som jag inte visat här!
Min favvostämpel är ju denna window box,jag bara löööv it!



Ett bilar-kort..gissa om sonen gillade detta?
Det är så kul att maska in flera stämplar,det ser ut som en enda stämpel.


Här är ett till med Window box.


Öppnat

Alla saker finns i shoppen!

Det är så kul att vara DT jag väntar & längtar efter varje paket & utmaning...
Det är TUR att jag har semester & att det regnar Lol då kan man sitta inne & pyssla med alla grejor!

Jag är lite sur för att det tydligen är SLUT PÅ FÄRG igen i min skrivare *Bläääh*
jag fattar inte,jag har ju nyss köpt färg & SÅ många foton har jag faktiskt inte skrivit ut...
Ja,jag får helt enkelt beställa nya foton...men,men det är ju så bra att kunna skriva ut olika storlekar för olika LO:s.

Jag sitter & micklar med sillen &så..oj så mycket gratis man kan ladda ner Open Mouth det hade jag ingen aning om!

Vi ses!

17 kommentarer:

  1. Du vet redan att jag tycker de är jättefina! :) Varje paket förresten, har du fått fler?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har ju redan "tjyvkikat" på dessa på "stämpelbloggen", men det spelar ingen roll hur många gånger man der dem. De är superfina Varje gång!!!

    SvaraRadera
  3. Dessa kort är underba! Måste var härligt och utmannade att få material som man ska göra något av.

    Väntar med spänning på nästa sväng;)

    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  4. Underbara kort!! Så söta fönster!! =D Härligt att du hinner pyssla så mycket på semestern! Här blire dåligt pysslat just nu men snaaaart, snaart ska jag ta mej tid och pyssla rumpen av mej ;P

    Ha en härlig onsdag!

    KraM!

    SvaraRadera
  5. Du gör jätte finakort!

    SvaraRadera
  6. Så läckra kort! Jag lägger benen på ryggen och skyndar mig till shoppen...

    SvaraRadera
  7. Oj, vilka läckra kort!
    Gillar verkligen skåpet massor!
    Underbart fint!

    SvaraRadera
  8. Super fina kort .. Kan tänka mig han blev glad för bilar kortet . ;)

    SvaraRadera
  9. Helt underbara kort! =) Du är bara för bra! Tack för din gulliga kommentar hos mig, har fler överraskningar på gång så kom gärna & hälsa på igen! =)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Tack för tipset om macron. Jag har hittat den nu och korten kommer säkert att bli bättre i framtiden!
    Angående ditt läckra kort, så undrar jag hur man fixar att få en baksida så att det är snyggt när man öppnar luckorna. Bilkortet är oxå superhäftigt.J ag måste prova att maska, jag oxå:-

    Kram!

    SvaraRadera
  11. HAr en utmaning i min blogg...Kram Pia

    SvaraRadera
  12. haha jag krönikör? Det skulle vara snyggt det ;P Men det är jätteroligt att du gillar att läsa det jag skriver haha!

    Kram!

    SvaraRadera
  13. Kanon fina kort!!! Jag älskar fönstret..det blir nog att skaffa en sån!!!

    SvaraRadera
  14. Tack för titten. Vilka fina kort du har gjort, den där Window box är det en stämpel??? Jag undrar. Kortet med blommor gillade jag mycket.

    Kram i Värmen som visst ska försvinna på Lördag hos oss
    Soffan

    SvaraRadera
  15. Åh jisses va mycket snyggt!

    SvaraRadera
  16. Wow, vilka häftiga kort!! Och härliga LO. *pekar uppåt*
    //Y

    SvaraRadera