måndag 4 januari 2010

Börja året med en Layout!!!???

Ja, ibland ska man ju chokera sägs det ju!!
Jag har lovat mig själv att står mer framför kameran i år...
Så jag tog mig an min goa vän Marithas utmaning på SvenskScrapbooking!!
Att scrappa BOM (Boken Om Mig) under 2010, vilket innebär att det blir en hel del om mig, jag tycker det är jättekul och ser fram emot det mycket, jag har redan gjort ett album som jag snart ska blogga ;)

Så, konstigt nog så inleder jag det nya året med en LO och inte ett kort, konstigt, annorlunda och KUL!!
Häng med, vettja :D
Jag är ju kortmakare, så det blir ju faktiskt ett minialbum med formatet 6x6"
Bekvämt, bekant och enkelt ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

24 kommentarer:

  1. Jättesnygg LO!! Vilken bra idé! Oftast tar man kort på alla andra och glömmer sig själv.

    God fortsättning och Gott Nytt Pysselår!
    Ha det gott!
    kramelikram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Din lo är ju också otroligt fin. Ja, underbart vacker :)
    Coolt att välja en svartvit bild. Ibland har jag sådana problem med att välja bild till pappret jag vill ha. Vill ju att dem skall matcha ;)
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  3. Verkligen supersnyggt Camilla! <ser fram emot att se mer av dig under året :)

    SvaraRadera
  4. Jätte fint! Stå FRAMFÖR kameran??? Nja...*fniss* Ähh vi får väl se;)!

    Ha ett bra scrap år 2010.

    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Vara med på fler foton borde jag också anamma....

    Ser fram mot ett kreativt 2010
    kram

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Åh, du är ju inte bara en fantastiskt kortmakerska - du är extremt duktig på LO's också!!! ;o)
    Känner igen mig i det här med foton... mycket roligare att stå bakom kameran! ;o)

    God fortsättning på det nya året!
    Många kramar från Hanna

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig idé. Tänk att det alltid finns så många foton på familjen, men aldrig på en själv.
    Snygg LO! Jag scrappar också i 6*6.
    Kramiz

    SvaraRadera
  8. Alltså! Underbar!!! Härligt format att scrappa i också!
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  9. Lovley! Så annorlunda att se en LO från dig! =D
    Superfin!!
    Ja det där med stavningskontroll har nog bidragit till mitt karpaltunnelsyndrom haha =D Jag blir galen på sånt oxå...en massa osammanhängande bokstäver som man i värsta fall får skriva om för att man har glömt en bokstav i smetet :P

    Kram å go fortsättning vännen!!

    SvaraRadera
  10. Hej Kamilla!

    Vilken jättefin LO. ag försöker samla all min motivation till att börja scrappa igen efter över ett år utan skaparlust.

    Tog mig friheten att läga upp din länk på min nya scrapblogg.

    Önskar dig allt gott!

    Kram Katja ♥

    SvaraRadera
  11. Lägg upp min nya scrapblogg istället :)

    http://missledz.wordpress.com

    SvaraRadera
  12. Men vilken bra ide att samla dessa måsten i ett litet album... då kan du ju inte glömma dem heller *fniss* Snyggt min vän!
    Kramizar från lene

    SvaraRadera
  13. Jättefin LO. En annan borde nog också surfa mindre och scrappa mer.........
    Ha det gott tjejen.
    Kramar
    Petra

    SvaraRadera
  14. Jag tycker att din LO är jättefin! Det är så fint att scrappa svartvita foton. Jag har faktiskt aldrig scrappat i 6X6, men det kanske man ska prova någon gång. Kram Caroline

    SvaraRadera
  15. Kjempe flott LO Kamilla og for en ide og lage en LO av seg selv.
    Ha en fin helg!
    God klem

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar LO och jag älskar svartvita foton du ska vara super nöjd en riktig bra pyssel start på året:) Önskar dig en riktig god fortsättning och ett riktigt gott nytt år:) Kramis från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  17. Va snygg ram du stämplat runt om kortet.
    Kul format på LO , jättesnyggt.
    Maria

    SvaraRadera
  18. Inte speciellt rååååsa heller, men lika snyggt som vanligt!!

    SvaraRadera
  19. Åh, den är superfin!!
    Och vilket bra löfte att ge sig själv. Har också fnulat på om jag ska göra en BOM.
    Hm, nångång kanske... ;-)

    Kanonfin är din i alla fall!

    Kram och trevlig fortsättning på helgen.

    SvaraRadera
  20. UNDERBAR lo!! :-)
    Jag har också chockat mig själv/ börjat året bra, med att göra en lo!!.... "skrattar"
    Har dock ännu inte visat den i bloggen än.

    kram
    Kicki

    SvaraRadera
  21. Såååå läcker LO!!
    Jag har oxå tänkt att anta denna BOM utmaning, men tycks inte riktigt få till mina alster i år. Hoppas kunna få till något i helgen, har lite grattiskort jag måste göra bl.a.

    Ha det gott!
    Kram Nelle

    SvaraRadera
  22. Vilken läcker LO, så himla fin! Den där listan skulle lika gärna kunna vara min... :)

    SvaraRadera
  23. Härlig layout!!! Du kan ju visst... ;-) Jag har också hoppat på den utmaningen, har bara inget bra ljus att fota den i. Kramen

    SvaraRadera