fredag 15 januari 2010

Ja, för att chocka ytterligare ;D

Så har jag gjort ett album till mina kommande Layouter!!
Jag verkligen älskar dessa fina album som kommer från Zutter! Den här är vit från grunden, jag har bara distressat den med Vintage photo och sedan använt mig av Heidi Swapps stämpelteknik...jag har inga masker, så jag klippte ut i OH-plast och använde mig av Zig limpennan! (när den har torkat och inte är blå längre så blir det ett slags Post-it-lim av den.)Smidigt!!Här kan ni se en liten närbild på stämplingen...
tourial hittar ni HÄR Jag har just skrivit klart en tenta, så nu börjar livet komma åter känns det som...ständigt läsande och rymmande ut på nätet, dåligt samvete och allt sånt...det är slut nu! Nu ska jag städa, krama familjen, och PYSSLA :D dessutom är det ju fredag idag!!

Kan det bli bättre?

26 kommentarer:

  1. Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.

    Varje gång jag tittar in till dig s vet jag att det tar en halvtimme - idag också. Så roligt att vara inne hos dig.

    Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

    Välkommen in
    Lisbet
    Articsisters

    SvaraRadera
  2. oj vad fint album. Du är ju så himla duktig. Hoppas allt är väl med dig och att du inte har frusit fast nånstans...:=)) Här nere har det varit kallare än vad vi är vana vid och det muttras bland mina nära. Jag själv bara älskar denna kyla och all snö. Kram...tyrasmatte.

    SvaraRadera
  3. WOW Kamilla! :) :) :) :)
    Helt underbart som vanligt. För oss vanliga dödliga så var det bra med en tutorial ;)
    Love this!

    Skönt att allt gått bra med tentan!

    Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Så fiiint. Du är ju så himla duktig. Håller med föregående talare, bra med tutorial för oss vanliga dödliga:). Tack vännen.
    Ha en skön välförtjänad helg nu med kramar och mys med de dina och även lite scrap.
    Kram, kram
    Petra

    SvaraRadera
  5. Men OMG Vad fint du gör!!!... tack snälla för inspirationen, detta måste testas...just love it!

    Trevlig helg! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Ojojoj, hur många chocker ska du bjuda på i år? Har du skrivit upp nåt mål;-)
    Snyggt, vännen!

    SvaraRadera
  7. ett härligt album du gjort!
    Snyggt när du hållt dig till en ton/färg =)

    Trevlig helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Helt underbart vackert! Så härligt att se lite lo från dig!
    Vill önska dig en underbar helg!
    kram lene

    SvaraRadera
  9. God fortsättning!

    Vad spännande att se alla härliga LO´s du ska göra till detta underbara album. Såg att du redan gjort en ;o)

    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  10. Underbart! Härlig stämpling! Å låter som en kanonhelg att kunna koppla av lite. Kram!

    SvaraRadera
  11. just gorgeous!! Love the collage look! Hugs Juls

    SvaraRadera
  12. OMG!! Var får du alla ideér ifrån? Denna precis som allt annat du skapar är verkligen beundransvärt!
    Blir spännande att se alla dina LO du ska fylla den med.
    Vart kan man köpa detta album, blir sugen på att göra en själv till min BOM (om jag nu bara kan få till den första lo:n vill säga ;)

    Kram Nelle

    SvaraRadera
  13. Oj så snyggt!! =) du är bäst!!

    Kram!

    SvaraRadera
  14. OMG så snyggt!! Super med en tutorial!

    Trevlig helg!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  15. Du är för gullig ;P Du vet att jag uppdaterar gamla bloggen oxå ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  16. Ich bin gerade über einen anderen blog hier bei dir gelandet!
    Wow,ich bin total begeistert von deinen wunderschönen Bastelsachen!
    Einfach traumhaft!

    Ich habe mir erlaubt dich bei mir zu verlinken!
    Ich hoffe das ist ok! ;-)

    LG Manu! ;-)

    SvaraRadera
  17. En fantasktisk ide.Då kan du ju se ditt år i bilder, gillade ditt tips om ziggpennan. Måste testas.Tack för din söta kommentar hos mej. *Glad*
    Maria

    SvaraRadera
  18. Så nydelig Kamilla :)
    Likte så utrolig godt collagen du hadde laget til.
    God klem

    SvaraRadera
  19. Nyyydelig album, Kamilla!
    Lekkert med hjertet!
    Og LOèn under her er bare nyyydelig!
    Ha en flott dag,
    klem fra Maya :)

    SvaraRadera
  20. Mycket snyggt album gillar färgerna och hur du har satt ihop det.KANON SNYGGT !!!

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  21. Snyggt!!! Detta måste jag testa, såg riktigt roligt ut....

    SvaraRadera
  22. Superfint album Camilla! :)
    Kan du göra ett till mig åxå i 12*12?... Blink blink...
    Hoppas att helgen varit skön, och att du hittat något i postlådan... ;)
    Kram Annica H

    SvaraRadera
  23. Vill bara tacka för dina söta ord inne hos mej! *glad*

    TA hand om dej!
    KRAMAR Petra

    SvaraRadera
  24. Hej, stopp, hallå!!!! Är det det albumet du ska förvara dina BoM:s i, som du gör till SS utmaningar? De som är i 15x15? Då blir jag ju väääldigt nyfiken vilket album du använt, vill ha ett jag med!!! Jag "härmade" ju dig där med storleken, gillade formatet supermycket!! Skulle du vilja dela med dig om vilket album det är, så att jag också kan köpa ett till mina layoter?

    Måste ju säga att det var såååå snyggt också!! Superläckert!! Kraaam

    SvaraRadera