fredag 17 september 2010

En på miljonen

Ett kort som legat halvfärdigt i över ett år tror jag *skäms*
men nu iom min 1oo alster utmaning gjorde jag det klart, trots att jag inte var nöjd med det från början...

Den söta jordgubbs TildaDen underbara stämpeln från Inkido och hydrangeas... Jaahapp det var allt för i kväll :D
Nu ska jag sova en stund, sedan så är jag ledig i helgen, så då ska jag baaara pyssla!!
Jag längtar...
Förkylningen håller i sig, men får jag bara ta det lugnt, så går det nog bra :D

Tack för titten :D

4 kommentarer:

  1. Vem ska inte bli glad över detta söta kort ;);)
    Ha en härlig helg och vi hoppas på sol en liten stund, kanske.. ;)
    Kramen, Britt-Inger

    SvaraRadera
  2. mmmmm...mera ögongodis! Så otroligt vackert det här blev, visst är det svårt att slutföra alster som inte alls blir som man tänkt från början utan det där "flowet". Om du förstår vad jag menar. Vissa gånger bara tänker man om och det funkar ;)
    Gillar inte helt oväntat verkligen ditt färgval här och..skuggan runt Tilda är ju fantastiskt snygg :)
    Ha en trevlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att detta kort blev jättesnyggt tycker att du ska vara jättenöjd med det:) Hur kan du misslyckats med något du gör det har jag aldrig sett hos dig:)Tack för att du delar med dig av allt det fina du gör Kamilla:) Önskar dig en riktig trevlig helg och var rädd om dig, kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  4. Jätte fint kort. Super snyggt färglagt magnolia motiv *nickar*

    Kram kram Gurkiss

    SvaraRadera