lördag 18 september 2010

Moa Layout

Jag blev så sugen att göra en sånhär layout som jag sett flera göra, med en bok!
Så himla finurligt och snyggt :D
Jag satte fast boken på en 9x9" clear covers från Bind It All...
Kortet på Moa har jag scrappat med flera gånger, jag tycker verkligen hon är så fin på det!
(mindre fina är ju mina struktur tapeter, men jag har hört att man kan visst tapetsera om ;D )
Jag gjorde en liten bok också full med Moa-foton... från bebis till nu. .:♥:.
Närbild på själva layouten.:♥:.
Blommorna, gjorda med mönsterpapper från Maja Design ♥
Halvpärlor från kort og godt och små cherry blossom .:♥:.
Det lilla Moa albumet, här är det magdans i Egypten! .:♥:.
Framsidan med lite stämplar och liquid pearls.:♥:.
Det var allt jag hade och bjussa på idag!

Men hoppas ni har en underbar pysseldag, jag har lämnat in min bärbara på lagning, så jag hoppas den kommer tillbaka snabbt!!! :D
Maken pratar om surströmming idag, men jag tycker minsann inte alls det lät så bra :/ hoppas jag slipper undan stanken!

♥ Tack för besöket! ♥

7 kommentarer:

  1. Åååå så snyggt!!! Läcker LO!

    Jag har pysslat hela dagen. Nu ska jag virka några blommor.

    Ha en fortsatt trevlig lördag!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  2. Guuuuuud vad fint!!!! Och vilken superkul idé!!! Perfekt bok också med passande kapitelrubrik!! Jag håller alla tummar jag har att du slapp surströmmingen. Ick! :):):)

    SvaraRadera
  3. Herregud så vackert!!!
    Du "rockar fett" som min son säger :)

    Kram, Fia

    SvaraRadera
  4. Men gud Camilla vilken fin LO bok. Hur kommer du på tanken att ta en riktigt bok som bakgrund. Jag sitter här och är mycket imponerad. Ett underbart idé. Fint med lilla boken.
    Du vet väl att man även kan måla tapeterna i en annan färg!
    Hoppas att du slapp äta surströmming, jag bara ryser av stanken och tanken. Fattade aldrig hur folk kunde äta sånt.
    ha en kanon fin pysselsöndag.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  5. Suuuper snyggt och coolt :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera