tisdag 5 oktober 2010

Klippt i ett älskat papper

Många av mina papper bara ligger och ligger och ligger...
Jag bläddrar i den och säger "åååh det här är så fint" och så lägger jag tillbaka det.
Nu minsann iom denna 1oo alster utmaning så har jag tagit mig i kragen, nu ska det KLIPPAS i alla papper jag har!

Det här papperet är från Imaginisce, ett djupt älskat papper som jag har sparat jaa, hur länge...? två år kanske, 1½ år med all säkerhet!

Det blev ett enkelt, stilrent kort, lite C&S.. men jag blev nöjd, än fast jag inte dränkte kortet i dekorationer :)
Jag vill att det fina papperet inte försvinner bakom alla dekosar.

.:♥:.
Närbild på den söta hÄnglan
.:♥:.
Jag stansade ut små blommor med min mini retropunch,
lite bling och liquid pearls, så är man "good 2 go" :D
Det var en suprise va, att det inte var rosa ;)
Men jag gillar verkligen detta papper, avsaknade av rosa till trots!

19 kommentarer:

  1. Känner man igen sej eller vad.. ;);) Man har ENORMT mycke papper som ligger i väskor, plastfickor..överallt.. Var är man och hämtar, jo, i den nyaste högen ;) Måste bara göra som du, först 100 alster modellen utan inhandling och sen ta fram det äldsta..
    Nää, ändring påbörjas NU!!!
    Jätte fint kort, lite retro stil.
    Ha en bra dag.
    Kram,BI

    SvaraRadera
  2. Åh, så vackert! Jag tänker nog börja det nya året med en 100 alster utmaning. Kan behövas.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Woww such a stunning card Camilla! Looks fantastic dear! Love the details!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  4. Så fint Camilla, tänk så vi utvecklas genom 100 utmaningen. Du har gjort ett icke rosa kort. Underbart vackert, du har kombinerat färgerna så fint, det gröna mot det röda, supersnyggt. Jag har precis gjort ett kort fullt med dekosar på, till lilla S, på hennes stundande ettårsdag. Men jag gillar det enkla, där var sak kommer till sin rätt såsom i ditt kort här, men man är väl lite periodare, och man behöver variera sej, eller hur.
    Kram o ha en bra dag.
    Petra

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt fint höstkort med höst-röd och höst-grön!! Du borde göra mer utan rosa :)
    Jättesöt flicka!!

    SvaraRadera
  6. Känner också igen mig med att lägga papper på hög och spara.Det är ju såklart mycket roligare att köpa nya papper.Tycker att din ide med 100 kort var en superidè.Måste nog försöka skärpa mig och använda alla fina papper som man faktiskt har hemma i gömmorna.
    Här nästan blåser man bort idag.Hoppas att du har bättre väder.
    Kram Catharina

    SvaraRadera
  7. Superfint kort! Ja, det är lätt att samla på sig vackra papper och det kommer ju nya hela tiden... Varför ska det vara så svårt att skära i ett favoritpapper?

    SvaraRadera
  8. Underbart kort Kamilla:) Men så är du jo en riktig expert på att få korten super fina så är det bara:)Jag skulle behöva göra denna utmaning att göra 100 kort utan att köpa nytt papper. Köper hela tiden på mig nytt och det gamla blir liggande tyvärr. I helgen blev det dessutom mera nya papper då jag var på Karlstad mässan aj aj aj:)Ha en toppen vecka och var rädd om dig, kramar från Inger vännen:)

    SvaraRadera
  9. Superfint! Var alldeles för länge sedan jag besökte din blogg. Förstår precis vad du menar med att ibland låte pappret vara i fokus - och även bilden. Ha en härlig vecka! Kram - Anki

    SvaraRadera
  10. Love your creation, Kamilla!!!
    I like so much the details and the flowers!!

    Big hugs, Albert

    SvaraRadera
  11. så himla fin blogg du har! :)

    SvaraRadera
  12. Kortet blev ju kanonfint!
    Det är mitt favoritpapper med!
    Jag har använt det till flera kort och nu finns det bara en pyttebit kvar.....

    Mimi

    SvaraRadera
  13. Jättefint Kamilla! Jag älskar stilrena kort!

    kram

    SvaraRadera
  14. Ett underbart kort och ett underbart papper. Det är lika trevligt att besöka din blogg. Man blir glad liksom.

    SvaraRadera
  15. Underbart gulligt kort. Vad fint det var med små pärlor runt hÄngelflickan. Ytterligare en grej jag gärna liftar av dig:) Har ju redan liftat lite av dig....hihi...

    SvaraRadera
  16. Superfint kort!!! Grattis till vinsten hos Rimna!

    SvaraRadera
  17. Så fint Kamilla ♥
    Underbart att beskåda OCH den där hÄnglen är min favvis ;)Målad till perfektion :) Förstås ;) Grattis till din vinst hos Rimna - så välförtjänt!
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Wow, vilka fina kort du gör! Jag har lagt till mig som följare för jag vill absolut inte missa att se det du gör...
    -x-

    SvaraRadera
  19. Urtjusigt kort i sköna färger!

    Kram.

    SvaraRadera