torsdag 7 oktober 2010

Krya på dig...igen

En av mina scrapvänner har varit krasslig, så krasslig att det blev sjukhus i ett par dar :(
Inte alls roligt, så jag gjorde såklart ett krya på dig som verkligen blev uppskattat :D

Den lilla kram hÄnglan fick såklart stå modell igen ♥


.:♥:.
Närbild på motivet


.:♥:.
Såklart Magnolias doohickeys :D
Tilda lace och Dragonfly
Jag hoppas verkligen att dom har lite doohickeys på Öviks träffen, då får jag ju shoppa lite :D
Håll tummar, tår och eventuella tassar ;)


Just nu har jag tagit mig en plugg paus, och jag har bråkat med den stationära datorn hur länge som helst, så nu får jag sitta vid sonens dator :/
Jag ska reboota den stationära så den kanske går att få normal igen...

Ha en underbar höstdag!!


14 kommentarer:

  1. Underbart kort verkligen och så snällt av dig att skicka det till din vän.

    SvaraRadera
  2. That's a gorgeous card Camilla! Looks stunning, really love your work!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  3. helt fantastiskt kort! man blir alltid lika avundsjuk då man kollar på dina fina kort!

    SvaraRadera
  4. uuunderbart kort!! Och tusen tack för den söta utmärkelsen!! *glad*

    Jomen visst ska jag till Övik! handen ska inte fixas föräns den 4e november =)

    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Ohhh så fint kort jag förstår att din vän blev superglad. Jag har just blivit med cuttlebag( rosa) så jag måste inhandla de fina diesen från magnolia. Jag har "sillen" också men blir inte alltid vän med den. Ha det trevligt i Ö-vik, synd att det är så långt dit från Malmö.

    Kramelikram

    Ingela

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt kort!! Förstår om DET uppskattades!

    Alltså, jag kommer bara att måsta köpa de där dragonfliesen- SÅ fina!!!

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är på att skicka uppmuntrande hälsningar till sjuklingar, så omtänksamt och gulligt. Du gör så galet söta kort och mitt står framme här och jag bara väntar på scrapinspiration så ska jag lifta det. :) Kramkramkram

    SvaraRadera
  8. Sååå fint. Ljuvliga färger, så fint färglagt och härligt upplägg. Vad är det för små pluttar på motivet, är det små minipärlor eller? Tjusigt värre, har undrat flera gånger vad det är så nu måste du berätta:).
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  9. Jättegulligt kort du gjort... det piggar helt klart upp en sjukling att få ett sådant! Härligt färglagt!! Hade det inte varit för pengarna jag redan lagt på alla ProMarkers hade jag nog gett upp och gått över till att försöka med distresser istället...
    Tack för dina snälla ord hos mej!
    -x-

    SvaraRadera
  10. Stort GRATTIS till dina fina Awards här under du är verkligen värd dom:)
    Vad du är gullig och omtänksam ditt "Krya på dig" kort skulle få vem som helst att må bättre igen:)
    Kortet är så himla underbart:) Skulle vilja gå kurs hos dig i hur man färglägger stämpel motiven dina har liksom liv. Mina motiv ser tyvärr döda ut..... Tack snälla för besöket hos mig blev jätteglad:) Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:) Kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  11. Ja, tack! Det kortet står här i mitt scraphörn och skänker mig massor med glädje! Jag blir så glad över din omtänksamhet varje gång jag ser det!

    TACK!

    SvaraRadera
  12. Himla fint kort :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  13. Så många härliga kort du har gjort.
    Detta kortet är helt underbart.

    SvaraRadera