onsdag 18 maj 2011

Easelcard

Jag har gjort ett easelcard, eller som man säger på svenska -stafflikort :)

Det är som att jag har i bakhuvudet att jag hann publicera denna innan bloggen hade sitt jättehaveri i onsdags förra veckan, men mitt minne är gjort av teflon, så ingenting fastnar ;)

OM det är så att ni sett detta, så hojta i kommentarerna så ska jag blogga mer idag :D

Nåväl, här är mitt stafflikort:

Jag gjorde rundeln av Magnolias doohickey dies.
Jag är väldans förtjust i den (precis som alla mina doohickeys ;D )
Här sen man doohickey tagen, den har jag använt sååå många gånger!


Närbild på framsidan

Närbild på tagen och blommorna Alltså Primas hydrangeas är en sådan favvo så uuuuuj!!

Ha en underbar dag!
Själv sitter jag och plitar på den individuella skrivuppgiften, och ska jobba en kortis!

♥ Tack för titten ♥
♥ Välkommen åter ♥ 




6 kommentarer:

  1. Jätte fint staflikort.

    SvaraRadera
  2. Sååå gulligt!!! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Ett sagolikt fint stafflikort!

    Inte undra på att du inte kommer i håg saker. Du pluggar ju för fullt och då blir man lätt disträ. Pluggandet brukar vara i centrum då och allt annat lite eller mycket längre bort.

    Ha en bra vecka!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  4. Åh, vad rart!! Och duktig du är som bloggar varje dag!! <3

    SvaraRadera
  5. vilket himla fint kort! Love it!

    SvaraRadera
  6. Alldeles alldeles..alldeles *suck* UUUUUUUNDERBAR!!!
    Alltså, Kamilla! Du får inte göra så här!
    Du inspirerar mej så himla dant var gång, att nu MÅSTE jag ju bara köpa denna jäkla die från Magnolia!
    Kortet är verkligen hur sött som helst *KÄR*

    Jag är en blomma *visslar* ;)

    Kramisar!!

    SvaraRadera