fredag 13 maj 2011

Månadslayouter -Januari

Jag känner mig rätt så irriterad på Blogger då gårdagens bloggande inlägg inte finns kvar :/
Men jag kör på med mitt inläggsmaraton, jag kan ju inte hjälpa att blogger strular! *mycket irri*

På forumet Svensk scrapbooking har ett gäng kommit på att vi vill göra månadslayouter under 2011 för att sammanfatta varje månad. Ett lagom projekt för att också hinna med andra utmaningar och scrap-skojigheter.


Jag har ännu bara hunnit med Januari, men under mitt bloggmaraton kanske jag kan knyppla ihop resten av dem?

I Januari var det myyycket pluggande, och en katt som bara ville gosa när jag läste, läste och ...lääääste!
Jag fick en ny kamera i julklapp av maken och barnen, så den lilla tid som blev över försökte jag fota, och lära mig lite hur den funkade.
Jag körde då 2X50 alster och i januari hade jag bara 50 kvar att göra.
Metallhörn och tjuuusiga Prima hydrangeas, älskar dem!!

Texten är Primas, finns som stämpel, men jag skrev ut den på datorn...

Det var allt för mig idag!!



2 kommentarer:

  1. Wowwwww I love scrapbooking!!!
    Your work looks great!

    Kamilla something went wrong with Blogger and your commentar for my candy is gone, could you write it again? That would be so nice.
    Thank you, Janine

    SvaraRadera
  2. En riktigt läcker layout var det här! Och kameran ser fin ut också. Vi har en Pentax- och den är faktiskt inte så pjåkig den heller. :-)

    Kram!

    SvaraRadera