söndag 21 april 2013

Project life ♥

Efter hur länge som helst så känner jag lite lust till pysslet!
Jag har hittat Project life!!
Det känns både kul och spännande, jag har beställt lite plastfickor och en pärm. Resten kan jag lugnt säga att det finns i pysselhörnan! Jag började städa upp idag och hittade både det ena och det andra som jag helt glömt att jag någonsin köpt. Roligt såklart men också skrämmande! Hur kan man samla på sig så himla mycket egentligen...? Galet känns som en underdrift.
Jag kommer såklart att använda mig en hel del av Instagram, min absoluta favvoapp!! ♥

Så, nu ska jag fortsätta röja!
Tjingeling!!


2 kommentarer:

  1. Härligt att pyssellusten återvänder! Letar fortfarande efter min :-) måste komma igång lite innan Nettans sommarfest!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!! Fast jag ska väl inte slå mig på bröstet riktigt än :D jag har ju trots allt bara shoppat, och det är jag ju bra på ändå, med eller utan mojo ;D

      Radera