lördag 25 juli 2015

Första kortet för 2015

Hm, jag fick upp lite blogg-ånga :)
I april, eller kanske i maj så frågade min syster om jag kunde göra ett kort till hennes vän som fyller 40. Javisst sa jag, det är ju galet länge till slutet av juli... Oh men hips vips så var vi här! Jag blev klar med kortet igår, och tur det för kalaset är idag!!
Pjuh!!

Det var lite tungt innan jag kom igång. Att kortmaka har länge gett mig en olustkänsla och jag har verkligen inte velat gå och sätta mig för att göra ett kort. Jag minns inte riktigt när jag gjorde ett kort som jag själv ville göra... Av fri vilja, utan att det var ett uppdrag eller ett beställningskort. Ja, jag minns faktiskt inte!

Men nu när jag skulle göra detta kort fick jag faktiskt kika i min egen blogg hur mina kort såg ut. Just nu hade jag ingen lusta till ett målat motiv, men kanske lusten faller på framöver, jag är lite sugen att dra fram mina promarkers :) fast jag har faktiskt målat några motiv med mina distresser på mina pocketletter.

Nåväl!
Här är kortet



Det var verkligen jättekul att kortmaka!!
Nu ska jag röja mer bland alla mina saker

Ha en fin lördag ❤️


1 kommentar: