fredag 24 juli 2015

Vintage!

Idag har jag, dagen till ära, tagit fram min dator och sitter och rensar lite i bloggen.
Den har varit väldigt eftersatt i många år, och pyssellustan försvann...
Nu har min pyssellusta återfunnit sig och jag har börjat mobilblogga och har då inte alls sett hur min blogg ser ut på datorn.
Många tex utmärkelser som jag har fått har försvunnit i sidebaren, så jag passar på att storstäda bloggen och försöker få det att se någotsånär vettigt ut :)

Medan jag städar så har jag hittat massor i utkastet, bland annat detta kort från 2013 :)
Jag vet inte hur länkarna funkar, men om dom inte gör det så är det inte hela världen ;)

Stämplar hos Pysseldags som bara andas vintage!

En underbar gammaldags trampbil
Jag valde att inte alls göra resten av kortet i vintage, utan lite clean and simple
och det funkade också alldeles utmärkt :)


Jag har gjort en djupdykning i mina papper (stora spillbits mappen)
och hittade detta gamla papper från Inkido.

Ha en fin fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar