måndag 9 februari 2009

Utmanad mera :D

Utmanad av Nettan och Erika :D
REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade!
Jahapp så då ska jag sona mina synder då *skrattar*
1. Jag är vansinnigt morgontrött, snoozar minst 45 min innan jag stiger upp!
2. Jag äter hellre godis än mat...för det mesta ;)
3. Jag är inte så förtjust i glass.
4. Jag sitter för mycket vid datorn.
5. Jag är så glad för alla bloggvänner jag fått genom mitt bloggande!
6. Jag älskar min familj och min föräldrar.
7. Jag fryser JÄMT!! när jag pluggar har jag på mig kofta och filtar...
Jag utmanar;
Hoppas ni antar min utmaning!

4 kommentarer:

  1. hallo min vän!
    Ja det är klart jag gör. Fick denna av en annan tjej, men det finns mer att berätta om mig...ha, ha
    Hoppas du mår bra i kylan, jag tycker det är riktigt skönt för en gångs skull. Snö på sportlovet, kan det vara bättre!
    Ska ta itu med detta innan kvällen är slut, håller på att altra alla hjärtans grejer!
    Ha det bäst min vän!
    massor av kramar från Lene

    SvaraRadera
  2. Det var faktiskt en kul utmaning! Att få lära känna folk lite mer än bara det man läser i bloggen. Några sanningar här och där skadar aldrig ;) (fryser också jämt förresten...)

    Vilket otroligt fin låda du gjort med BIAn! Hatten av för dina grymt läckra idéer!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Trevlig utmaning och lagom lång. En del är flera kilometer långa känns det som. Det gör jag gärna.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  4. Snoozar 45 minuter... vilken tur att vi lagt scrapparlördagen 21/2 så sent som kl 10.00 då;-)

    SvaraRadera