måndag 9 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad!!

Att leta upp min 6:e mapp och den 6:e bilden...
* Gå in i mappen Mina bilder (Bilder heter den om man har 2007-paketet).
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade
(det blev min pysselmapp *skrattar* som om ni behövde se mer pyssel här...)

This is it!Den här LO:n gjorde jag till en DT-ansökan tilPysselgården, jag fick inte den platsen...men jag var ändå så nöjd med denna LO...

Jag vet inte om jag är så nöjd med den nu *skrattar* men det finns alltid små saker som man vill ändra på och göra om, men jag skulle kunna tänka mig att göra om hela LO:n men aldrig ändra på en LO som jag redan gjort och satt in i albumet....hur gör ni?
Gör ni om gamla LO:s?
Eller gör ni nya med samma foton?
Nåväl...Nu utmanar jag:
Annica




9 kommentarer:

  1. Tjohoooo....
    Måste bara säga....uppdraget med Prickiform är planerat sedan i höstas(alltså inget jag sökt nu :o) å hade kommit oavsett aska eller lågor, å du kommer säkert se fler små inhopp både här å där, men aldrig mera ordinarie DT...no way! Den eran är över för min del!
    Efter ganska många år som DT är jag *mätt*. men vill änså låta mej inspireras av utmaningen det ger att få gäta Gästis uppdrag!
    Så nu tutar å kör vi så det ryker!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Du har också blivit utmanad av mig ;)
    Kolla in bloggen min.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jo, men visst var den fin den här LOen......den ska du inte känna att du ska behöva ändra på nåt.....Härlig sommarLO:)
    ´
    Och du....snart räcker det med snö....Vi får ju snart börja skotta ju *skratt*

    SvaraRadera
  4. Den är ju helt underbar. Förstår att du var nöjd med den då och det ska du vara nu också. Inte göra om LO:s, det speglar ju den man var i sitt skapande just då.
    Kramar
    Petra

    SvaraRadera
  5. Hej Kamilla
    Måste bara få säga att du gör helt fantastiska saker.
    Jag ser ju dig både lite här och där på nätet (lite av en scrapakändis :o) ) och du är så duktig, stort fan.
    Karusellen du har gjort är jättefin.
    Mvh och kram
    Camilla

    SvaraRadera
  6. ÅHH vilken fin LO! underbara färger.
    KALASFIN!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  7. Kommer du ihåg hur du och jag fick kontakt???
    Ja precis, det var med anledningen av denna härliga Lo och min ilska över att de inte valde dig!
    Men nu har andra fått nyttja dina kundskaber och det är bra!
    Detta blev en påminnelse om hur viktig vänskap är. Tack camilla att jag får räkna dig till min vänner!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera
  8. WOW!!! Vilken fantastiskt fin Lo!!!
    Denna ska du vara superstolt över!! Kul att läsa om dina sanningar ;) Kramar Lena

    SvaraRadera
  9. Gorgeous layout!! Wow.. I love all the details, specially the lace. Stunning!
    Hugs,
    LIM

    SvaraRadera