onsdag 28 september 2011

ATC

Min första ATC swapp.
ATC betyder Artistic Trade Cards
och är små konstverk som man byter mellan varandra.

Temat var höst och vi fick utforma dem fritt efter eget tycke.
Jag gjorde alla likadana, eftersom detta är min första ATC swapp och jag är nog lite fast i mitt tänk att alla ska vara lika ...
Jag får tänka om vid nästa ATC swapp :)

Såhär blev de:



Nu ska jag ladda för helgen, bara en dag kvar på praktiken för denna vecka.
Jag har varit hemma idag med monstermigrän
Fy vad det var trist, man mår verkligen inte alls bra... men samtidigt hellre nu än i helgen!!

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.

2 kommentarer:

  1. Huga stumpan...lät inte bra med migrän!! OGILLA! =(

    Hoppas du blir bra snabbt!
    Härligt litet kort du har gjort!!

    Kryapådejochslängdummamigräneniväggenkramen

    SvaraRadera
  2. Kul med ATC. Har precis upptäckt dessa konstverk. Vilken SWAP är det du har hakat på? Pågår den fortfarande?

    SvaraRadera