lördag 10 september 2011

Promarker + Letraset papper = ♥

Ojoj!!
Jag har testat Letrasets egna papper...

Men jisses, målar ni med Promarkers så köööp det, 
det är ganska dyrt, men värt vareviga krona!! ♥ 

Jag målade ju en söööt ko från Some odd Girl

Men mumma så lättsamt det var!!
Papperet blöder inte alls, och färgerna blandar sig otroligt bra tycker jag...
Än så länge har jag bara målat lilla kossan, så nu ska jag åter till pysselbordet för att måla lite fäjs :)
Jag målade lilla kossan med Cool grey 1-5

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.

3 kommentarer:

  1. EXAKT det pappret jag har ju.....tur jag började med ett bra papper då iallafall,för jag SUGER ju än!!! =)
    tror jag ska testa att måla ett motiv till....bara för att....

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Men va tusan då...!!! Jag som precis fått hem en tjock bunt med 4 cc-papper...!!!

    Vart har du köpt detta? Och är det lika tjockt som 4 cc (jag kör med 250 g).

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag har också beställt ett block!!!

    SvaraRadera