tisdag 6 september 2011

Tjooohooo

Idag kom mina promarkerpennor!

Jag är så glaaaad, och dessutom så hade jag beställt de fina tipparna också, 
det ska bli så kul att testa dem!

Har du inte sett de nya smala spetsarna?
Kolla här!!



Nu skulle jag vilja ha massor med ledig tid så jag kan måla, måla och måla lite till...
Men nu har skolan (och allvaret) börjat så jag får stjäla mig lite tid emellan alla böcker som ska läsas, VFU som ska göras och C-uppsatsen som ska påbörjas...
Men man får se det positiva :)

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.

9 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅh va kul att dom kom!!! Kom ihåg bara att man måste ju 'vila' dvs. pyssla mellan läxläsning!!!

    SvaraRadera
  2. Säger som sari.
    Du måste ju "vila" mellan läxläsningen.

    SvaraRadera
  3. Håller med övriga. Du var köpte du dina promarkers ifrån? Jag skulle verkligen behöva de nya spetsarna.

    SvaraRadera
  4. Så klart det behövs täta pauser från böckerna... ;)

    SvaraRadera
  5. Åh så skoj.
    Var beställde du någonstans? Jag skulle behöva komplettera med lite färger, men vill beställa på ett ställe med bra priser. Därför skulle jag bli jätteglad om du kunde tipsa mig. :)

    Unna dig att färglägga lite. Du kan inte bara plugga.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åhhhh va härligt gumman!! Jag hämtade ut mina igår och kastade mej ner vid bordet för att testa.....svor redan första draget!! Mitt stämpelmotiv släppte ju färg....va stämplar du med för att det inte ska släppa???? =)
    Nåja,det är väl övning som gäller för det såg du f...n ut som en 3 åring målat mitt motiv!!

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag ville bara säga att jag är sååå imponerad av din färgläggning, jisses alltså! Så tänkte jag passa på att fråga lite...
    - Vilka pennor använde du till det rosa på detta motivet? http://i285.photobucket.com/albums/ll78/Kamilla_I/DSC_1275.jpg Och vilka gröna pennor använde du här? http://1.bp.blogspot.com/-yyMbIX3917w/TmE6BBDHkHI/AAAAAAAADJc/6KQGdRVnrLU/s1600/DSC_1295.jpg
    - Vilken stämpeldyna stämplar du dina motiv med? Vi har bara versafine, men jag antar att det inte fungerar med promarkers?
    - Hur går du tillväga när du skriver ut digisar? Bläck/laser? Går det att färglägga direkt efter man skrivit ut motiven eller måste det torka under natten eller så? Jag har för dåligt tålamod för sånt ;)
    - Hur lång tid tar det för dig att färglägga ett motiv? Jag är jätttttenyfiken eftersom det tar sån himla tid för mig att färglägga med distresser...

    Svara gärna som en kommentar i min blogg så ser jag svaret direkt :)

    SvaraRadera
  8. Buhu...tror du inte att de tipparna var slut?! :( Jag är ju såå nyfiken på de...!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag undrar också var du köpte spetsarna :)
    //Lisa

    SvaraRadera