måndag 19 september 2011

Spillpapper...

Jag städade mitt pysselbord igår, 
och jisses vad spillpapper jag har där!!!

Det är ju helt otroligt så mycket spillpapper det ändå blir!
Jag tror faktiskt att man får mer spillpapper som kortmakare än om man gör LO:s...
Fast som kortmakare så har man ändå lättare för att använda de små bitarna, så det är såklart fördelar!!

Nu ska jag sätta mig ned och göra lite småkort...
Sådär 10x10 cm, det är väl alldeles lagomt :)

Måste minska på spillberget!!

och pysselbordet då..?

Jo, det blev såhär fint

Fast resten ser ut som ett skrotupplag förståss...
Till helgen blir det röjar dags!!!

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.

1 kommentar:

  1. Härligt att se att spillbitarna växer även hos andra!! =) Jag fick just en liten "gliring" av min äldstas pojkvän....."ja just ja,det är ju här man inte kan sitta alla vid köksbordet och äta,nä men jag sätter mej väl i vardagsrummet jag då" (sen blinkade han lite åt mej) *morr* ett ständigt kreativt kaos är det på bordet....=)

    Kramen till dej pyret

    SvaraRadera