onsdag 26 oktober 2011

Egentligen är jag ju knasig...

..som handlar sånt här när vi har en sommarstuga full med samma grejjor!!

Men jag kunde inte låta bli...
Jag och mamma var på Pingstkyrkans secondhand här i stan, och där kan men hitta mycket roliga saker :)

En liten pall att måla :)
Två glas som var lite rökiga i färgen, superläckert!

En gammal tallrik som jag nog ska ha ljus på...

Ett gaaaammalt rivjärn som var så fint!

Två gamla glasburkar hittade jag, och provrören vet jag inte riktigt vad det är...
Kanske en slags vas för snittblommor??

Maken får nog dåndimpen att jag handlat på mig grejor han försöker göra av med när vi är i stugan *fniss*
Men, men så är det!

Nu återstår ju att få till allt som man tänkt också!

Tjingeling 

5 kommentarer:

  1. Urläckert....och det blir nog fint ommålat sen me!! Måste nog på loppis jag me...=)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. hihihih "det bor en samlare i oss alla♫♪♫ i både trista o balla♫♪..... man känner sig sååååå nöjd när man får fynda=)
    krams

    SvaraRadera
  3. VIlka fina grejer du fyndat!
    Provrörshållaren med rör och rivjärnet var ju för härliga! :D
    Visa inte allt på en gång för maken..så brukar iallafall jag göra. Jag låter några grejer alltid få ligga till sej ett tag innan de kommer fram ;)

    kramis!

    SvaraRadera
  4. Knasig, kanske det! Men det var himlans fina saker och de var väl antagligen inte svindyra heller så jag tycker du gjorde rätt i att köpa dem! Grattis till fynden! :)

    SvaraRadera