tisdag 18 oktober 2011

Ojoj nu börjar det dra ihop sig!!!

Till helgen åker jag till Övik för pyssel med bästa Annica  och en hel del andra underbara pysslare!
Det ska bli så roligt och jag ser fram emot den lika mycket varje vår/höst!

http://www.highcoastscrap.se/
Galet bra pysselträff och sist det viskades var det hela 163 st anmälda!
OOooh så rooligt :D

Ha det gott alla därute och så lovar jag att mobilblogga som en galning hela helgen!
(det som är synd är förståss min galet dåliga kamera :/ det blir en ny Iphone 4s för mig i julklapp)

Tjineling på er!

2 kommentarer:

  1. Jag längtar som bara den till helgen, men nu är det inte många dagar kvar. Nu är det bara väskan som ska packas ;)

    Vi ses där, ha det så bra så länge :) kram Beea

    SvaraRadera
  2. Blogga på du skruttan....jag gillar ju dej och din bligg!! ;)

    Kramen

    SvaraRadera