söndag 16 oktober 2011

Julkort v.8

Det går sakta framåt med mina julkort :)
Här är julkortet för v.8

Såklart ett SOG motiv, de är helt underbara att färglägga 

Söta Elf Kaylee är målad med promarkers på Letrasets 270 gr papper.

 Så har jag använt upp lite gamla julpappersspill, sååå nöjd jag är! 
Men det kommer att bli en hel del skapande innan man gjort av med spillbitshögen :/
Den bara växer och växer!

Ha det så gott så ses vi snart igen :)
Nu har jag fyllt på utkastet lite igen... *heheee*

9 kommentarer:

  1. Super läckert och snyggt kort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Underbart pinglan! Du är ju mästare på dessa motiv du...=)

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. Wow,vilket coolt motiv :) Underbart färglagt också :) Du är så duktig :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men så fint!!
    jag smälter!
    Gudomlig färgläggning och fint med de små prickarna runt motivet :)

    Kramisar!!

    SvaraRadera
  5. Helt underbart, både färger upplägg och färgläggning!

    Mitt övande går sakta framåt..;)

    SvaraRadera
  6. Vill nog ska mig någon SOD, vilka är dina favoriter?

    SvaraRadera
  7. Vilket urgulligt julkort och så snyggt!! =)

    SvaraRadera
  8. Superfint!!

    Du! Hur går det med tågbiljetter till DT-träffen? Hoppas du håller på med det, vi vill ju se dig!!

    Kram

    SvaraRadera