fredag 14 oktober 2011

Rosa Oktober

För min del så får alla månader utom december vara rosa :)
Men under oktober så är det väldigt mycket rosa just för rosa bandet kampanjen.
Så jag är ju inte sämre människa än att jag handlar allt rosa jag ser (kanske inte allt rosa som jag handlar ger något till cancerfonden då förståss...) men jag köper alltid de rosa banden, och oftast allt (rosa) som har med kampanjen att göra.
Jag skänker alltid pengar till cancer forskning.
Och här finns det massor med rosa grejs som jag vill ha :)

...ja, min katt är ju -tyvärr- inte rosa, men hon är det inombords, precis som matte :) 

Jag kan inte tänka mig tanken hur fruktansvärt det skulle vara om någon i min närhet drabbades av cancer...
Det måste vara det värsta som kan hända.

Så slå ett slag för rosa du också, inte bara färgen, utan ge ditt bidrag till cancerforskningen så att vi kan hjälpa människor i deras kamp!

Dessutom så uppmanar jag er alla att 
klä er rosa imorgon, lördagen den 15 oktober 
eftersom det är:
På lördag 15 oktober är det Breast Health Day. Vi vill uppmärksamma detta genom att klä Sverige i rosa. Bjud in dina vänner till vårt Facebookevent så att budskapet sprider sig till så många som möjligt. http://www.facebook.com/event.php?eid=177753968972940
Think Pink 

2 kommentarer:

  1. Japp rosa blir det i morgon :)
    Jag försöker också köpa så mycket rosa produkter som möjligt

    SvaraRadera
  2. Jupp....rosa blir det för mej me!!! Vem kan väl ogilla den färgen?!! Ähhhhh sånna finns nog inte! ;)

    Kraaaaaaamis

    SvaraRadera