tisdag 4 oktober 2011

Härlig Karlstadshopping...

Jag måste dela med mig lite av vad jag har shoppat i Karlstad!!
Jag är såååå glad över mina saker :)

Bildbomb -here we gooOOooOOoo

Manilla Cardstock och vääärldens bästa stämpeldyna till mina promarkers 

2 Magnolia dies, gaaalet dyra men oooh så jag längtat efter dem!
Primas nygamla release av tegelväggestämpeln och doilies.

Sofia/Jozie hade ett så underbart papper 6x6 som jag bara måste köpa, och ser ni??!!?? 
Inte ens råååsa!!
Blingstenar och en te stämpel...

En helt underbar stans som jag förbeställt, men glömt av.. *pinsamt* 
Meeen så kan det vara :)

Lite snygga shabby grejjor och glittersnö!!

Gulligaste Hegu/Helen lurade mig att köpa dessa underbaaara alfabets stickers 

Två tidningar och meeer Letraset papper, nya skärmatta till min skärmaskin.

Företaget Scrapboxing lottade ut dessa söta väskor, och när mässan var slut hade de 6 väskor kvar och då kom de in och sade att de 6 första som hann in skulle få en sådan... 
Ojoj, jag slog nog mitt årsbästa i sprint!
Men jag fick en... det var det som räknades ;D

Jag tycktes minnas att jag handlat mer, men tydligen inte....
Fattar inte var alla pengar tog vägen *S*

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.




5 kommentarer:

  1. Men jösses gummsan,nu har du handlat minsann!! Oj oj!! Va d mycket härligt! jag har just beställt mej en sån stämpeldyna jag me....=) hoppas den är bättre än den sunkiga jag köpte!! =)

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Underbar shopping!
    Te stämpeln från Magnolia missade jag...

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Замечательные покупки! Поздравляю!!

    SvaraRadera
  4. Åååh vilken underbar shopping! Du verkar ha haft det jättekul i Karlstad!

    Ha det bra!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera