måndag 24 oktober 2011

Resultatet av Öviksträffen...

..fotat med en värdelös Iphonekamera :/

Jag tog inte med mig min vanliga kamera, eftersom jag vet att jag inte alls kommer att ta några foton...
Men så fick jag i uppdrag av gulliga Nettan att skapa lite i dessa härliga papper från Glitz design.
Och ja, då kan jag ju inte ta med kortet hem, utan jag får fota av det med Ajfånen!

Men jag har haft det så underbart roligt i Övik med bästa Annica och bilkompisarna Erika och Carina!
Helt fantastiskt kul, jag har alltid så fantastiskt roligt!!!
Tack gulligaste Annica för att du hyser in mig i ditt underbara hem 

Närbild på SOG motivet
Målad med promarkers på Letrasets 270 g papper

With this card i participate in the SOG Black and white challenge 
I just had to join in, I love b&w coloring!
Do pop over to see how all the talented ladies contributed to this fun challenge :)

Det var allt för idag, nu ska jag skynda mig så jag får se lite TV :)
Tjingeling på er!

12 kommentarer:

  1. Tack så mycket själv! En pysselträff blir aldrig perfekt utan dig! :)
    Kortet är sååå fint! I like it!
    Synd att du inte fick till en perfekt bild som gör det rättvisa.

    SvaraRadera
  2. Du är helt magisk på färgläggning!! I LÖÖÖÖÖV IT!!

    SvaraRadera
  3. MEEEEN hönan.....hur förb*at fint va nu inte detta då??!! Sjukt snyggt målat vettja!! Oj oj,jag måste nog lägga in mej på nåt träningsläger snart......kanske ´det finns nåt bra i Lycksele?!! Ska googla det nu *hi hi*

    kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Men herregud människa...!!! Så jäklans snyggt rent ut sagt!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Wow this is sweet - I love this - the layers with the tag and lace are beautiful and really make this sweet Odd Girl stand out! Thanks for joining us at Some Odd Girl this week!
    hugs,
    M

    SvaraRadera
  6. Perrrrfectly ODD! Fantastic coloring! Thanks so much for joining us at SOG this week!

    SvaraRadera
  7. Men detta är ju bara så fint!!! Som vanligt! Tack för att du är med oss på Some Odd Girl!!

    Kram Christina

    SvaraRadera
  8. Inte klokt så gulligt det är och supersnyggt!!

    SvaraRadera
  9. This is too cute! Love the details around the image and the collection of embellishments!!

    Thanks for being ODD and joining us over at Some Odd Girl for our 'Black and White' challenge this fortnight. Good luck.

    xo Lou Mac ~ ODD Designer.

    SvaraRadera
  10. Stunning card, love the layout and details. Thanks for joining our B&W Challenge on SOG.
    Caz
    x

    SvaraRadera