lördag 29 oktober 2011

Slutet på mitt inläggsmaraton!!


Det är liiiite med en tår i ögat som jag skriver detta inlägg!
Fast lite skönt är det också... jag var 12 dagar från att blogga i 6 månader!
Ett halvår!!!
Varje dag! Det är verkligen helt gaaalet!!

Men jag var så uppslukad av skolan igår, och på kvällen lagade maken en supergod middag och jag dammsugade hela huset, sedan åkte vi och köpte godis och såg på film...
Jag tänkte jag skulle blogga efter filmen, vi hade det ju så mysigt tillsammans. 

Alldeles för mysigt!!
Jag somnade och vaknade kvart i ett!!
Och jag var obloggad
 

Ja, mitt utkast är fullt av inlägg, men sista tiden (månaderna...) utmanade jag mig själv med att blogga "live" dvs att inte förinställa.
..och då gick det bra, ända tills nu då *S*

Well, well!

Vinnaren i mitt inläggsmaraton är då

........
.
..
...
.....

...
..
.


...

..


.


...


...

.......

.
..
...
.....
.
..
...
....
.
..
...
....

Spännande ??
.
..
...
...
......
...
..
..
.

.
...
.....
..
..
.
...
..
.
..
...
..
.
Okej då!!
Det blev


Mia, skicka din adress till camilla_is@hotmail.com så kommer din goodiebag på posten!!
Det kan dröja en stund, för jag har inte riktigt fyllt den än 

Jag vill också 
TACKA
er alla som följt mitt inläggsmaraton med en stoooor


Tack snälla goa, underbara ni!!

7 kommentarer:

  1. Lyckliga Mia!! =) Grattis till henne och stort grattis till dej stumpan som härdat ut med blogginlägg varje dag!! hejja hejja hejja!

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Wow, imponerande maraton! Nu hoppas jag ändå få se några inlägg per vecka, du har ju liksom tempot uppe ;)
    kram

    SvaraRadera
  3. WOW! Du har gjort ett helt makalöst jobb!! Nu kan du andas ut lite. =) Och grattis till Mia!

    SvaraRadera
  4. Härligt att följa din blogg. Hoppas inläggen kommer ofta iallafall! Man blir glad när man går in på din sida! Roligt och inspirerande maraton! Grattis!!!

    SvaraRadera
  5. Jösses!! Glädjeskutt!!! Tjooohooo va glad jag blir! Ska bli spännande att få hem!! Tack tack tack!! Kram

    SvaraRadera
  6. Otroligt!! Bloggat varje dag i nästan ett halvår är sjukt imponerande!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  7. ..å vi får väl hoppas att goodiebagen inte innehåller allt för mycket ätbart för då har det säkert gått å blivit gammalt vid det här laget ;)

    *hihi*

    SvaraRadera