lördag 8 oktober 2011

iiiik....

.. det var på håret!!!
Jag höll på att glömma att blogga 

Men jag får i alla fall blogga lite annat då, 
eftersom mitt utkast är tomt och mina alster ligger i kameran, oladdade in i datorn...

Jag har efter många om och men bestämt mig för att hoppa på 
igen...
Visst är den sööööt den råsa bannern, 
det är snälla Maritha/Dilorfsom gjort den till mig!

Jag ska alltså köra 4:e rundan med 1oo alster
Det känns lite sorgligt att jag inte klarade av den förra 1oo alster rundan, jag snubblade på målsnöret kan man väl säga då... 2o alster var det som fattades då!

Jag ska åka på stor träff i Övik nästa helg och jag kommer inte att handla då,
eftersom min ekonomi inte alls tillåter detta.
Dock har jag ju sparat en hel del småpengar i min lilla spargris, så dem kommer jag nog att handla upp!!

Ha det gott därute, om det är nån vaken nu :)



3 kommentarer:

  1. Mäh, ska du inte shoppa i Ö-vik?! Jag som såg fram emot att få brottas i stickleshörnan och slåss om sista Thickers-paketet... ;-) Ska bli så skoj att träffas igen! Jag hoppas att du ska färglägga en massa motiv, jag ska ju sitta och spana in dig så jag lär mig snabbt tänkte jag. Har förbeställt mina första XX Promarkers. (gissa hur många...) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tur att du fick shoppat lite i Karlstad nu när du hoppat på 100-utmaningen! Lycka Till!
    kram

    SvaraRadera
  3. Du är vågad du....som törs hoppa på ett sånt uppdrag,inte handla,bara skapa....OJ OJ!! =)

    Låter kul med fler träffar.....jag har då aldrig ens varit på nån!! *surar*

    Kraaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera