måndag 17 oktober 2011

Höst!!

Jag har fått underbara DT stämplar från Pysseldags 
Jag älskar hösten och den höga klara luften!
Tyvärr har årets höst varit snål med det, mest regn har det bjussats på, men men man kan inte få allt...

Jag har använt en av de nya stämplarna, "hösthälsningar" och jag gillar verkligen att det är en hörnstämpel, sååå snygg den är!

Jag hittade höstiga löv i mina gömmor som jag inte har den blekaste aning var de kommer ifrån...
Men vad gör det.. huvudsaken att de kommer till användning nu :)
Ni vet väl hur mitt scraprum ser ut? Som en bomb har briserat! *S*

Ha det så underbart och vi ses imorgon, för nu är jag galet trött och ska krypa till kojs!!
Ha det gött därute 

8 kommentarer:

  1. Supersnyggt kort och stämpeln är ju dö-läcker!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så helt underbart kort vännen och stämpeln är verkligen såååå underbar!! =)Löven är oxå helt superduperfina! Ett toppenkort som alltid hönan! ;)

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. Härligt höstkort och gillar verkligen stämpeln.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jätte fint höstkort. Gillar de söta löven. Här i Skåne har vi faktiskt haft en fantastiskt skön höst med mycket sol, men idag regnar det tyvärr.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefint höstkort! Håller med om att stämpeln är snygg. Jag gillar också hösten men här är det också regn. Brr!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Heej! vilket underbart höstkort du har fått gjort. Och dina julkort funkar fint dom med :=) Hoppas att du hade the best time på träffen. Kram...tyrasmatte.

    SvaraRadera