måndag 20 juli 2009

Alltså, jag SVIMMAR!!!

Kan det verkligen vara möjligt??!!?
Det har ramlat in flera awarder i mitt lilla krypin, och det gör mig verkligen så himla GLAD!
Alltså SUUUUPERGLAD så jag skuttar runt och skrattar av glädje!!!
Först ut är dessa sötisar!
Fanny och Lena

Sedan denna goa vän
Lena BE


Sedan dessa gulliga 3 keativa bruttorna!
Hanna och Viddan och Louise

Gumzan goz

Jag är så glad, och det värmer i djupet av mitt hjärta att ni ger mig så underbart fina Awarder!
TACK snälla ni!
Ni ska veta att detta lyser upp min annars så gråa vardag, likt en varm semester sol!! ;D

2 kommentarer:

  1. Du är värd varenda award, det har jag sagt förut.
    Tagen i förra inlägget är ju bara så fin.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Grattis, det är så kul när man själv o ens blogg uppskattas :)

    kram o ha en finnemang dag

    SvaraRadera