måndag 13 juli 2009

KAOS....KAOS.....

Jaaa, det ska tydligen till lite ledighet så man hinner nåt *hihi*
För LÄÄÄNGESEDAN så fick jag en KAOS av Lotta
Jag blev så himla glad och har tittat på den flera gånger, och så har det dessutom ramlat in 4(!!!!) stycken till efter det!!!
Jag kan bara ödmjukt tacka för det och det gör mig så otroligt glad ända in i själen när jag ser dessa och tanken bakom dessa!
Jag ska nu i min tur nominera 3 st...men eftersom jag fått 5 stycken ska jag *gulp* skicka 15 stycken vidare ??? *svettas lätt*
Nåväl!!
Min första nominering, utan inbördes ordning är
Angelica
Med motiveringen:
Hon alltid har glada ord och kommentarer till övers, skapar underbara saker och har en stor skopa humor som gör mig ännu gladare!
Hon skriver och debatterar friskt om sådant som ligger henne varmt om hjärtat!


Jag har tagit hjälp av SasSas underbara Primatejp-tourial och det blev sååå läckert!
(Har ni inte hittat in till SasSa än så MARSCH IVÄG!! :D)

(¯`'•.¸ -:¦:-•:*'""*:•.-:¦:- ¸.•'´¯)

Den andra nomineringen är
Lene
Med Motiveringen:
En fantastisk människa som har ett hjärta likastort som norrland!
En av de första bloggvänner som jag fick och hon har en speciell plats i mitt hjärta!
Varje besök hos henne ger en ny aha upplevelse inom vintage...jag kan sitta i evigheter och titta i hennes blogg!
Alltid goa kommentarer, och har jag hamnat i bloggskugga ett tag så ligger det ett mail i inboxen från Lene.

(¯`'•.¸ -:¦:-•:*'""*:•.-:¦:- ¸.•'´¯)

Sist, men absolut inte minst ut är
AnnicaH
Med Motiveringen:
Min goda vapendragare i vått och torrt, en vän att lita på, skatta med och inspireras av!
Varje alster är vackrare än det andra och humöret är alltid på topp hos Annica!
Kort och gott en toppenpingla!

Så nu tjejer så får ni snart dessa KAOSar i brevlådan!

KAOSens skapare är ingen mindre än Yoli
Men vad är då en KAOS??
Jo, KAOS är (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje. Skaparens eget namn.
Storlek: 10x15cmSedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.
******************

Jaaaa, jag har då redan tummat på regel nr 2...storleken...*Ähuum*
Ja, ja, nån centimet hit eller dit må väl va... ;)

Nu ska jag fortsätta pyssla *yeeey* vad det är kul att slippa jobba *hihi*

11 kommentarer:

  1. Klart man kan tumma lite på reglerna. det är det ingen som märker. ;0P
    Så fina kort de får. Roligt att du använt en "ny" stil.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Såååååååå fina awarder, de kommer bli överlyckliga. Snyggt färgkombinerat och motiven jättefint färglagt.
    Ha en bra vecka
    Eva

    Tack för tipset med att krulla flossen. Det blev ju kanon.

    SvaraRadera
  3. Såå fina awarder du gjort, mottagarna kommer bli jätteglada när de får så fina awarder skickade till sig. :o)
    Snygga färger och detaljer.

    Och du, regler är till för att brytas! (awarderna jag gjorde var, huuummm, 15x15...) ;o)

    Ha det bra!
    Kramar från Hanna

    SvaraRadera
  4. Åh men gulle, gulle dig! Det var just vad jag behövde se och höra idag! :) Jag har en riktigt asvecka framför mig, och humöret var lite lågt... ;)
    Kram Annica

    SvaraRadera
  5. Åh vilka helt uuuunderbara KAOSar...ljuvliga!!! Och blomman med "snurriga" floss här i inlägget under....Tack för ett jättebra tips, blev verkligen jättefint!

    Ha det bäst vännen!

    SvaraRadera
  6. Åååå vilka vackra KAOS awarder!!!!
    Ha en skön sommar!!!

    kraaaam Pernilla ♥

    SvaraRadera
  7. WOW vilka fina KAOS awarder dom ska få. Tack för titten hos mig.
    Visst var det en fiffig förvaring av diesen (har fortfarande inte kommit på vad dom heter) Bra att dom sitter fast när man öppnar fodralet och att man inte har dom överallt i sitt rum.
    Ha nu en trevlig dag.
    Kramar Karina

    SvaraRadera
  8. Vilka Underbara kaos kort du har gjort!! Och asken du har gjort längre ner...så vacker!!
    Och tack för tipset om krullig floss! Det måste jag testa! =)

    Kram/Cattis

    SvaraRadera
  9. woooooooooooooow vilka helt ljuuuvliga kaoser...
    underbra oh så välarbetade att man tappar andan!! :D
    Ja, du är så himla duktig kamilla... oootrolig!! :D

    Å nickar instämmande till dina nomineringar!! japp japp

    Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  10. Ååååh Camilla min kära vän, tror du att jag blev glad idag?! En sån underbar KAOS jag ska få och motiveringen sen... jag rodnar.. men blir så stolt!!!
    Den kom precis rätt i dag då jag mycket trött kom hem från jobbet kl. 17.25 efter att ha jobbat 32 timmar för att en vikarie "glömde" att hon skulle jobba hos oss.
    Tack söta rara goa du, jag är så lycklig för denna fina utmärkelsa!
    Massor av kramar från Lene

    SvaraRadera
  11. Villka helt fantastiska kaosar!!!
    Du är så duktig, aöötid lika kul att besöka din blogg, blomman är ju jättefin, och vad gulligt att du delar med dig!!!
    Njut nu av din ledighet!!!!!!!
    Kram Lena

    SvaraRadera